-
Doctoral consortium
Viteli Jarmo
-
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Vorne Paula
-
Osallisuus, kokemuksellisuus ja osaaminen näkyväksi
Luostarinen Aki
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Google for Education - valjasta käyttöön tietoturvan huippuominaisuudet
Holmgren Piia
-
Verkko-oppimismateriaalit osaamisen kehittämisessä
Heino Sami
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
Digiosaava.fi edistää ammatillisen koulutuksen digitalisaation osaamista ja johtamista
Mäentausta Miia
Maailma pelissä - pelit ja pelillisyys avaimina kestävään tulevaisuuteen
Opetusteknologia
Paikka: Esityssali 21
-
Puheenjohtaja: Kiili Kristian
Ajankohta: 20.4.2023 15.45 - 17.00
(1 tunti 15 minuuttia)
Kohderyhmä: Kasvatuksen ja koulutuksen asiantuntijat
Honkonen Kaisa
, Toiminnanjohtaja
Suomen eOppimiskeskus ry
kaisa.honkonen@eoppimiskeskus.fi
050 595 4573
Keihäs Piia
, Kilpailukoordinaattori
Suomen eOppimiskeskus
piia.keihas@eoppimiskeskus.fi
040 860 1494
Keväällä 2022 toteutettava laatukilpailu etsii parhaita digitaalisia oppimisratkaisuja teemalla Maailma pelissä - pelit ja pelillisyys avaimina kestävään tulevaisuuteen.
Tässä esityksessä konferenssiosallistujat pääsevät tutustumaan kilpailijoihin ja konkreettisesti testaamaan kilpailussa mukana olevia ratkaisuja.