Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Analytiikka
×
käänteinen luokkahuone
×
nettilukutaito
×
opettajuus
×
verkko-oppiminen
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Metropolian digiklinikka 2020-2021
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
verkko-oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Digitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuus
Etäopetus
opetuksen laatu
vaikuttavuustutkimus
verkko-oppiminen
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytiikka
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Musiikin verkko-oppiminen aikuisten arjessa
aikuisopiskelijat
musiikki
verkko-oppiminen
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Learning analytics
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Arviointi
medialukutaito
nettilukutaito
Oppimisympäristöt
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytiikka
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytiikka
opetuksen laatu
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytiikka
etiikka
Opetusteknologia
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen