Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Immersiivinen oppiminen
×
käänteinen luokkahuone
×
luovuus
×
musiikki
×
tekijänoikeus
×
tulevaisuuden skenaariot
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
luovuus
tulevaisuuksien tutkimus
Yhteistyö
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
luovuus
Oppimisympäristöt
Robotiikka
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Etäopetus
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
tekijänoikeus
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
Musiikin verkko-oppiminen aikuisten arjessa
aikuisopiskelijat
musiikki
verkko-oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Tulossa pian
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
luovuus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen