Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Artificial intelligence
×
case-simulaatio
×
Creativity
×
Entrepreneurship
×
Future skills development
×
Leadership
×
Music
×
tulevaisuus
×
Well-being technology
×
Thursday 02
December
2021
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajan
Good practices
Leadership
Learning environments
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytics
Artificial intelligence
Data security
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
Foresight
Good practices
Leadership
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
HOT-hyvinvointipalvelut opiskelun tukena (Opinvoimala)
Information retrieval
Personalized learning
Well-being technology
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytics
Artificial intelligence
Tutoring
Johdossako vika?
Assessment
Leadership
Tutoring
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Artificial intelligence
Education technology
Learning styles
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Musiikin verkko-oppiminen aikuisten arjessa
aikuisopiskelijat
Music
verkko-oppiminen
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
Cooperation
Foresight
Leadership
Quality of teaching
Tutoring
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Cooperation
Distance education
Good practices
Leadership
Teachership
Tutoring
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized learning
Study guidance
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Verkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?
Artificial intelligence
Distance education
Good practices
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
Coming soon
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
Cooperation
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Well-being technology
Fysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässä
Distance education
Learning environments
simulaatio-oppiminen
Well-being technology
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Artificial intelligence
Education technology
Robotics
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Good practices
Leadership
Tutoring