Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
digipedagogiikka
×
Future skills development
×
medialukutaito
×
pelillistäminen
×
tutkiva oppiminen
×
työelämätaidot
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Netti kirjoitelman lähteenä: Oppilaat tarvitsevat tukea ideoiden yhdistelyyn eri teksteistä
medialukutaito
Monilukutaito
Erilaiset oppijat nettilukijoina
medialukutaito
tiedonhankinta
Yksilöllinen oppiminen
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
sisällöntuotanto
tutkiva oppiminen
yhteisöllinen oppiminen
Tutkiva oppiminen luonnontieteellisen opetuksen tukena mobiilissa oppimisympäristössä
mielekäs oppiminen
opetuksen laatu
Opetusteknologia
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Taitavaa tiimiä rakentamassa: miten tukea yhteistyötaitojen oppimista arjen työskentelyssä
Arviointi
laaja-alainen osaaminen
Opetusteknologia
työelämätaidot
Yhteistyö
Uuden oppimisalustan käyttöönotto – ensimmäisenä Suomessa
digipedagogiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tietotekniikan opetuskäyttö vuonna 2049: TOTYn 30v. kokemuksen reflektio tulevaisuudesta.
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yksilöllinen oppiminen
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
ennakointi
Hyvät käytänteet
medialukutaito
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Tikapuumallilla lasten ja nuorten kriittinen geomedialukutaito vahvemmaksi
geomedia
medialukutaito
täydennyskoulutumateriaali
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
luovuus
tekijänoikeus
tutkiva oppiminen
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Arviointi
medialukutaito
nettilukutaito
Oppimisympäristöt
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Lukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseen
Etäopetus
geomedia
medialukutaito
Yhteistyö
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen