Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Curriculum
×
Entrepreneurship
×
Literacy
×
Media literacy
×
Robotics
×
Study guidance
×
Tulevaisuuden taidot
×
Thursday 02
December
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Netti kirjoitelman lähteenä: Oppilaat tarvitsevat tukea ideoiden yhdistelyyn eri teksteistä
Media literacy
Monilukutaito
Erilaiset oppijat nettilukijoina
Information retrieval
Media literacy
Personalized learning
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
Kielitietoisuus etäkursseilla
Distance education
Immigrant integration
Literacy
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Assessment
Cooperation
Curriculum
Education technology
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
Artificial intelligence
Education technology
Language education
Personalized learning
Robotics
Study guidance
Well-being technology
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytics
Artificial intelligence
ohjauksen etiikka
Study guidance
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
Curriculum
Exploratory learning
Robotics
Tulevaisuuden taidot
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
Foresight
Good practices
Media literacy
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
Cooperation
Curriculum
Education technology
yhteisöllinen oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytics
Education technology
Personalized learning
Study guidance
Friday 03
December
2021
Digitaalinen lukemisen ja kirjoittamisen taitojen arviointimenetelmä nuorille ja aikuisille
Assessment
Education technology
Good practices
Literacy
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Tikapuumallilla lasten ja nuorten kriittinen geomedialukutaito vahvemmaksi
geomedia
Media literacy
täydennyskoulutumateriaali
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Curriculum
Distance education
Education technology
kurssien suunnittelu
MOOC
Quality of teaching
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Siltoja digikuilun ylitykseen
Distance education
Good practices
Immigrant integration
Language education
Literacy
Quality of teaching
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytics
Artificial intelligence
Cooperation
Data security
Foresight
Personalized learning
Study guidance
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Assessment
Learning environments
Media literacy
nettilukutaito
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Assessment
Content creation
Good practices
Personalized learning
Study guidance
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
Cooperation
Curriculum
Exploratory learning
Media literacy
Coming soon
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
Education technology
Good practices
Study guidance
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Lukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseen
Cooperation
Distance education
geomedia
Media literacy
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
Foresight
Study guidance
Tytöt ja teknologia
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
Tietotekniikka oppiaineeksi
Curriculum
Quality of teaching
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytics
Distance education
Good practices
Study guidance
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Artificial intelligence
Education technology
Robotics