Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Content creation
×
Creativity
×
Leadership
×
Learning environments
×
Learning styles
×
Oppimispelit
×
Teachership
×
Thursday 02
December
2021
10 x arki
Education technology
Learning environments
Learning styles
Spaces and learning
Tietoturva varhaiskasvatuksen digipedagogisten sovellusten valinnassa ja käytännön esimerkkejä
Data security
Good practices
Learning environments
varhaiskasvatus
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
Content creation
Exploratory learning
yhteisöllinen oppiminen
Digiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajan
Good practices
Leadership
Learning environments
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Assessment
Education technology
Teachership
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Distance education
Education technology
Teachership
Mobile Juniversity, liikkuva digitaalisen valmistuksen oppimisympäristö
Cooperation
Education technology
Learning environments
Palvelut toimimaan yhteen rajapinnoilla. Kehittäjän näkökulma palveluiden yhteensovittamiseen.
Cooperation
Education technology
Learning environments
Irti oppimisen esteistä - oppimistilan suunnittelua, sensorointia ja uutta teknologiaa
Good practices
Learning environments
Spaces and learning
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Metropolian digiklinikka 2020-2021
Distance education
Good practices
Learning environments
verkko-oppiminen
Rampertti-tukiäly opiskelijan arjen tueksi
Information retrieval
Learning environments
Personalized learning
tukiäly
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Content creation
Distance education
Education technology
Spaces and learning
Uuden oppimisalustan käyttöönotto – ensimmäisenä Suomessa
digipedagogiikka
Education technology
Learning environments
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Distance education
learning design
Teachership
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
Foresight
Good practices
Leadership
Tietotekniikan opetuskäyttö vuonna 2049: TOTYn 30v. kokemuksen reflektio tulevaisuudesta.
Education technology
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Sometu (digi)loikkaa lavalle: Mennyt kertoo tulevasta
Cooperation
Creativity
tulevaisuuksien tutkimus
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
>Ö<ppiäisagenttitoiminta – Osana arjen teknologiaa
Creativity
Learning environments
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Pedagogisesti pikkuisen parempi Moodle
Content creation
Distance education
Education technology
Learning environments
Quality of teaching
Training 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikana
Distance education
Education technology
Learning environments
MOOC
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Distance education
MOOC
Teachership
Tutoring
täydennyskoulutus
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Liikenneturvan Filla&Rillassa opitaan turvallista pyöräilyä digitaalisesti
Assessment
Education technology
Learning environments
Yhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksia
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
oppilaskunta
Miten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssilla
Assessment
Distance education
Education technology
Learning environments
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Johdossako vika?
Assessment
Leadership
Tutoring
Friday 03
December
2021
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytics
Content creation
Language education
Learning environments
MOOC
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Artificial intelligence
Education technology
Learning styles
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Content creation
Distance education
Learning environments
tekijänoikeus
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Creating an automated learning environment for medication calculation: results from pilot experiments
Assessment
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Personalized learning
Quality of teaching
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
Cooperation
Foresight
Leadership
Quality of teaching
Tutoring
Digiluokka 2020 - opppimisen ja opettamisen laboratorio. Utopiasta todellisuudeksi!
Education technology
Learning environments
Spaces and learning
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Good practices
Personalized learning
Quality of teaching
Teachership
Símulaatiot tulevat joka alalle - harvemmin tunnettuja esimerkkejä simulaatioiden käytöstä
Education technology
Learning environments
Simulaatio
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
Zoom-reppu – videotallennusta helposti paikassa kuin paikassa
Content creation
Education technology
video
Ulos, muutos, online!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
ulko-opetus
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Cooperation
Distance education
Good practices
Leadership
Teachership
Tutoring
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
Creativity
Mathematics
Teachership
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Data security
Education technology
Learning environments
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
Education technology
oppimispeli
pelillistäminen
Teachership
Lumabitti
Cooperation
Education technology
Learning environments
Mathematics
Tutoring
Osaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiin
Assessment
Learning environments
Media literacy
nettilukutaito
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Teknologia tukena ja mahdollistajana varhaiskasvatuksessa
Good practices
Learning environments
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Assessment
Content creation
Good practices
Personalized learning
Study guidance
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Distance education
Learning environments
Teachership
Keskitetyllä tukimallilla loistaviin yhteisöllisiin tuloksiin
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Coming soon
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
Distance education
Learning environments
Quality of teaching
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
Assessment
Electronic examination
Learning environments
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Tehtiin oma! Opetuksen järjestäjä avoimen digimateriaalin tuottajana.
Content creation
Cooperation
Learning environments
Quality of teaching
Etäopetuksen opit jatkokäyttöön
Distance education
Good practices
Learning environments
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Cooperation
Distance education
Good practices
Teachership
Oppimisen olohuoneesta digitutorointiin - Uusia ratkaisumalleja arjen perustaitojen parantamiseksi
aikuispedagogiikka
Good practices
Learning environments
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
Google Sites - innovatiivisesti arjessa
Content creation
Education technology
Good practices
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytics
Learning environments
Quality of teaching
Study guidance
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytics
Assessment
Good practices
Learning environments
osaamismerkit
Personalized learning
Teachership
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Education technology
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Teachership
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
Cooperation
Good practices
Learning environments
Quality of teaching
Well-being technology
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytics
Learning environments
Personalized learning
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
osaamismerkit
Quality of teaching
Teachership
Tutoring
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytics
Distance education
Learning environments
Mathematics
Personalized learning
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Yhdessä tehden - Löydä, tee ja jaa avoimia aineistoja ja oppimateriaaleja
avoimet oppimateriaalit
Content creation
Cooperation
Good practices
kulttuuriperintö
Avoin opetus ja oppiminen
Education technology
Learning environments
MOOC
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology
Fysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässä
Distance education
Learning environments
simulaatio-oppiminen
Well-being technology
Scaling Up Educational Innovation in Schools
Education technology
Good practices
Learning environments
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Cooperation
Distance education
Good practices
Learning environments
Study guidance
Tutoring
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Good practices
Leadership
Tutoring
MAOL^2 - oppimisympäristö
Distance education
Electronic examination
Learning environments
Mathematics
Quality of teaching
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
Content creation
Cooperation
Distance education
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
Learning environments
Learning styles
Personalized learning
saavutettavuus
verkko-opetus