Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Immersiivinen oppiminen
×
Koodaus
×
käden taidot
×
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
×
pelillistäminen
×
yrittäjyys
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Koodaus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
kieltenopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Yhteistyö
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Koodaus
Opetusteknologia
opinnäytetyö
tilat ja oppiminen
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Etäopetus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Future skills development
hyvinvointiteknologia
johtaminen
luovuus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
yrittäjyys
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Tulossa pian
Innovative Learning Environments (ILE) research
Koodaus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
käden taidot
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Oppimisympäristöt
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen