×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Ilmoittaudu
Arviointi
×
kieltenopetus
×
ohjaus
×
virtuaalitodellisuus (VR)
×
torstaina 21
maaliskuuta
2019
Virtuaalitodellisuutta (VR) vauvasta vaariin
elämyksellinen oppiminen
oppiasteet ylittävä yhteistyö
virtuaalitodellisuus (VR)
Digiä ummikoille – oppimisen etenemisen seuranta raksalla
ammatillinen koulutus
ohjaus
osaamisen arviointi
Yksilöllinen oppiminen
Digistarttikokeilut ammattikorkeakouluissa - miten sujuivat?
Digikkyvykkyys
digitalisaatio
Hyvät käytänteet
ohjaus
Voiko robotti opettaa? - Sosiaalisten robottien mahdollisuudet kielen ja vuorovaikutustaitojen oppimisessa
kieltenopetus
Robotiikka
Tekoäly
SometaDuuniin-MOOCista apua uravalmennukseen!
MOOC
ohjaus
opiskelu- ja työelämävalmiudet
tuotekehitys
"Hei, me minetetään!" - kohti luovaa yhteisöllistä oppimista
elämyksellinen oppiminen
kuvataiteet
luovuus
oppiasteet ylittävä yhteistyö
pelillinen oppiminen
virtuaalitodellisuus (VR)
Yhteistyö
yhteisöllisyys
OpenDigi - Yhteisöllisesti suunniteltua teknologian käyttöä opetuksessa
Arviointi
opetuksen kehittäminen
Opetusteknologia
oppiasteet ylittävä yhteistyö
Palvelumuotoilulla ryhtiä digisovelluksen testaamiseen ja käyttöönottoon, CASE Digisovellus ravintola- ja cateringalan TOP-jaksolla
mobiilioppiminen
ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
Robotiikkakilpailut oppilaan ongelmanratkaisutaitojen kriteerinä ja mittarina
Arviointi
ongelmanratkaisu
Robotiikka
Tarvitaanko enää verkko-ohjaajia - kokemuksia chattiboteista
chattibotti
Etäopetus
ohjaus
pelillinen oppiminen
Monipuolinen arviointi lukiossa
Arviointi
digitalisaatio
opiskelijoiden aktivointi
oppiva yhteisö
perjantaina 22
maaliskuuta
2019
Svebinar - kv-hanke muutoksen mahdollistajana
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
Yhteistyö
Digital School of Europe-tiekartta koulun digitaalisuuden kehittämisessä
Arviointi
digitalisaatio
henkilöstökoulutus
Hyvät käytänteet
johtaminen
laatu
Opetusteknologia
tieto- ja viestintäteknologia
toimintakulttuuri
Yhteistyö
yhteisöllisyys
Mitä on se valmennuspedagogiikka reaaliaikaisessa verkko-oppimisessa ammattikorkeakouluopiskelussa?
ohjaus
opiskelijoiden osallistaminen
valmennuspedagogiikka
Ei mikään BOO-klubben! Arviointiklubista vertaisvoimaa perusopetuksen oppimisenaikaiseen arvioinnin kehittämiseen
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
toimintakulttuuri
Tulossa pian
Yhteistä verkko-opintotarjontaa ja asiantuntijayhteisöä rakentamassa
digitalisaatio
ohjaus
Yhteistyö
Svebinar - digipedagoginen kv-hanke
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
Yhteistyö
Digitaalinen dialogi kodin ja koulun välillä - huoltajat kumppaneina arvioinnin kehittämisessä
Arviointi
digitalisaatio
kodin ja koulun välinen yhteistyö
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
ohjaus
oppimateriaalit
pelillinen oppiminen
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
Analytiikka
Arviointi
pelillinen oppiminen
verkko-oppiminen
Virtuaaliympäristöt