-
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Hakanen Arvi
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
-
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Jantunen Riikka
-
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Tomi Rautaoja
-
Vopeja ja Jopeka, varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digiosaamisen ja digitaalisten oppimisympäristöjen arviointityökalut
Teppo Terhi
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Oppilasagenttitoiminta Oulun kaupungissa
Marjo Määttä
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
Thinglink: Uusi skaalautuva malli XR koulutuksiin: 360°- ja 3D-ympäristöjen yhdistäminen ketteriksi simulaatioiksi
Location: Windows-talo
-
Time: 10/6/22, 1:00 PM - 1:30 PM
(30 minutes)
Mitä jos voisit nopeasti muuntaa raskaat Unity-pohjaiset simulaatiot ketteriksi, skaalautuviksi XR-koulutuksiksi, jotka toimivat kaikilla laitteilla, ja joista saisit kehittynyttä oppimisanalytiikkaa? Me ThingLinkillä olemme yhdessä kumppanimme 3D Talon kanssa kehittäneet ratkaisun, joka mahdollistaa tämän. Kerromme esityksemme aikana, miksi ja miten tämä tehdään.