-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Koskettavat kohtaamiset oppimisympäristöissä jatkossa
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
3DBear: Simulaatio-oppiminen XR-teknologioiden avulla
Location: Windows-talo
-
Time: 10/6/22, 12:00 PM - 12:30 PM
(30 minutes)
3DBear on suomalainen johtava opetusteknologiayritys, joka tuottaa yhdessä asiakkaiden kanssa virtuaalisia oppimisympäristöjä. Puheenvuorossa pääset tutustumaan tämän hetken parhaimpiin XR-toteutuksiin asiakasprojektien kautta.