×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Personalized Learning
×
Robotics
×
Virtual Environments
×
Thursday 06
October
2022
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Strateginen osaamisen ja oppimisen johtaminen polkumallin pohjalta
Good practices
Personalized Learning
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Robotics
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Good practices
Personalized Learning
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Education technology
Robotics
Opi ammatti hybridikoulutuksena työpaikalla
Hybrid Teaching
Learning environments
Personalized Learning
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Education technology
Learning environments
Robotics
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Distance education
Education technology
Virtual Environments
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Good practices
Personalized Learning
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Malu-integrointia rakennusalalla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Education technology
Virtual Environments
Friday 07
October
2022
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Learning environments
Personalized Learning
Virtual Environments
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Oppivelvolliset nuoret lukio-opiskelijoina verkossa
Distance education
Personalized Learning
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Eriyttäminen käsitöissä Qr-koodien avulla
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
Jatkuvan oppimisen ekosysteemit
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Learning environments
Virtual Environments
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Ilmastotunteiden käsittelyä tulevaisuuden kautta koukaten
Distance education
Learning environments
Virtual Environments
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Didiperustaitoja turvallisessa digitaalisessa oppimisympäristössä
Distance education
Learning environments
Personalized Learning
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Learning environments
Virtual Environments
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Good practices
Learning environments
Personalized Learning
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Pyytäisitkö apua tältä botilta?
Analytics
Education technology
Personalized Learning
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Coming soon
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
iPad monipuolisesti ja luovasti
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Education technology
Personalized Learning
Virtual Environments
Koko koulu koodaa
Education technology
Robotics
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Virtual Environments
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Helsingin verkkolukio
Distance education
Good practices
Personalized Learning
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Personalized Learning
Robotics
Virtual Environments
A learning environment for Internet reading in primary education
Hybrid Teaching
Learning environments
Personalized Learning
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Good practices
Learning environments
Virtual Environments
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Good practices
Learning environments
Robotics
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Good practices
Personalized Learning
Anni Autere-Kesti
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Education technology
Virtual Environments