×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Education technology
×
STEAM
×
Thursday 06
October
2022
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Education technology
Good practices
Learning environments
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Education technology
Good practices
Learning environments
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytics
Distance education
Education technology
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Artificial intelligence
Education technology
Learning environments
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Artificial intelligence
Education technology
Good practices
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Digipolku-hanke digitaitojen yhteiset oppimispolut
Education technology
Good practices
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
Uudet lukutaidot haltuun Chromebookeilla
Education technology
Robotics
Perusopetuksen yhteisöllistä ohjelmointioppimista (eNorssi/FCLab)
Education technology
Learning environments
Robotics
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Education technology
Good practices
Robotics
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Distance education
Education technology
Good practices
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Multimedialla uutta sykettä nettitekstien luotettavuuden arvioinnin opetukseen
Education technology
Learning environments
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Education technology
Good practices
Learning environments
Tiedettä ja Taidetta
Education technology
Good practices
Learning environments
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Distance education
Education technology
Virtual Environments
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Education technology
Virtual Environments
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Education technology
Good practices
Learning environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Good practices
Virtual Environments
Opetuksen tietosuojan tilannekatsaus ja Luuppi-palvelun uudet ominaisuudet
Education technology
Learning environments
tietosuoja
Friday 07
October
2022
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Education technology
Good practices
Learning environments
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
Kouluyhteisöjen kehittäminen dataa hyödyntäen
Analytics
Education technology
Learning environments
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Education technology
Hybrid Teaching
Virtual Environments
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
Digitaalinen yhteistyö
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Esittelyssä Suomen parhaat oppimisratkaisut
Education technology
Jatkuvan oppimisen ekosysteemit
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Education technology
Hybrid Teaching
Learning environments
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Education technology
Good practices
Learning environments
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Education technology
Learning environments
Virtual Environments
Pyytäisitkö apua tältä botilta?
Analytics
Education technology
Personalized Learning
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Distance education
Education technology
Good practices
Micro courses provide opportunities to make expertise visible
Distance education
Education technology
Good practices
Coming soon
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Education technology
Good practices
Personalized Learning
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Distance education
Education technology
Good practices
Koko koulu koodaa
Education technology
Robotics
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Education technology
Good practices
Learning environments
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Education technology
Virtual Environments
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Education technology
Personalized Learning
Virtual Environments
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Distance education
Education technology
Good practices
iPad monipuolisesti ja luovasti
Education technology
Learning environments
Personalized Learning
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Education technology
Virtual Environments
Anni Autere-Kesti
Education technology
Hybrid Teaching
Personalized Learning
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Education technology
Good practices
Robotics
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Education technology
Hybridit työskentelytavat
Education technology
Good practices
Hybrid Teaching
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Distance education
Education technology
Good practices
Digiterkkarit äitien tukena
Education technology
Good practices
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Education technology
Good practices
Learning environments
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Education technology
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Distance education
Education technology
Hybrid Teaching