×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Analytics
×
Assessment
×
Thursday 06
October
2022
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Online-opetustyö ja eHealth: uusia keinoja työn rasitusten havaitsemiseen?
Analytics
Distance education
Education technology
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Käyttäjäkokemus opettamisen ja oppimisympäristöjen muutoksesta datan valossa
Analytics
Hybrid Teaching
Learning environments
Friday 07
October
2022
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
Kouluyhteisöjen kehittäminen dataa hyödyntäen
Analytics
Education technology
Learning environments
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytics
Good practices
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytics
Good practices
Learning environments
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Pyytäisitkö apua tältä botilta?
Analytics
Education technology
Personalized Learning
Coming soon
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Analytics
Hybrid Teaching
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices