Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Augmented and virtual reality
×
Curriculum
×
Literacy
×
Programming
×
yhteisöllinen oppiminen
×
Thursday 02
December
2021
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
Content creation
Exploratory learning
yhteisöllinen oppiminen
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
Creativity
Quality of teaching
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
Kielitietoisuus etäkursseilla
Distance education
Immigrant integration
Literacy
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Assessment
Cooperation
Curriculum
Education technology
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Kohti unelmaa: Yhteisöllinen oppiminen virtuaalisesti
Augmented and virtual reality
Cooperation
Language education
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Augmented and virtual reality
Creativity
Immersiivinen oppiminen
Learning environments
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
FutureEdu - Työelämän ja koulutuksen yhteiset virtuaaliset oppimisympäristöt
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Learning environments
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
Curriculum
Exploratory learning
Robotics
Tulevaisuuden taidot
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
Cooperation
Curriculum
Education technology
yhteisöllinen oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Digitaalinen lukemisen ja kirjoittamisen taitojen arviointimenetelmä nuorille ja aikuisille
Assessment
Education technology
Good practices
Literacy
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Curriculum
Distance education
Education technology
kurssien suunnittelu
MOOC
Quality of teaching
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
Siltoja digikuilun ylitykseen
Distance education
Good practices
Immigrant integration
Language education
Literacy
Quality of teaching
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
Cooperation
Curriculum
Exploratory learning
Media literacy
Coming soon
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
Augmented and virtual reality
Content creation
Education technology
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Tietotekniikka oppiaineeksi
Curriculum
Quality of teaching
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
Augmented and virtual reality
Education technology
Learning environments
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Augmented and virtual reality
Cooperation
Distance education
Education technology
Good practices
Learning environments
Learning styles
Study guidance
Teachership
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership