-
Työpaja Hololensien mahdollisuuksista ammattiopetuksessa
Heino Sami
-
Ideasta osaamismerkiksi
Sjöblom Merja
-
Ryhmässä oppiminen kukoistamaan
Virtanen Teemu
-
Automatisoidun digitaalisen osaajakoulutuksen pedagogiset ratkaisut
Soininen Tiina
-
Doctoral consortium
Viteli Jarmo
-
Energia-alan ammatillinen jatkokouluttautuminen mikrokurssien avulla
Gröndahl Hanna
-
Opi hakukoneen avulla! Tiedonhaun Laboratorium
Alamettälä Tuulikki
-
OOR-kyselyt nyt ja tulevaisuudessa – koulujen itsearviointia jo vuodesta 2012!
Erika Tanhua-Piiroinen
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
Digiä ja suomen kieltä vahvistamassa
Heininen Miia
Lukeminen ja opiskelu voivat synnyttää monenlaisia tunteita. Esimerkiksi tekstin aihe, kirjoittaja, kirjoitustyyli ja esitettyjen argumenttien laatu voivat vaikuttaa tunnereaktioihin. Esityksessä tarkastelemme erilaisten tekstien ja oppimateriaalien synnyttämiä tunteita ja pohdimme millaiset tekstit ja oppimateriaalit nostavat tunteet pintaan. Paljastamme uusia tutkimustuloksia muun muassa oppimisvideoiden, oppimispelien, polarisoituneiden aiheiden, salaliittoteorioiden ja tarinallisuuden synnyttämistä tunnereaktioista. Erityisesti pohdimme sitä, miten tunteet voivat vaikuttaa kriittiseen lukemiseen, oppimiseen ja motivaatioon. Jos kiinnostuit, niin tule kuulolle. Lupaamme, ettet tylsisty vaan saatat innostua, ällistyä tai jopa hämmentyä, ja siksi oppiakin jotain uutta.