×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK publication
ITK-ruokalistat
ITK App
Poster presentation guidelines
Venue
Accommodation
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
ITK2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posters
Workshops
Workshops
Register
Artificial intelligence
×
Assessment
×
STEAM
×
Thursday 06
October
2022
Web 3.0 ja Arjen Konehuone
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Assessment
Good practices
Robotics
Hybridiopetus lukioissa
Assessment
Education technology
Hybrid Teaching
Sensoridatan hyödyntäminen monialaisessa opetuksessa (eNorssi/FCLab)
Artificial intelligence
Education technology
Learning environments
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Artificial intelligence
Education technology
Good practices
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Good practices
Learning environments
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Good practices
Learning environments
STEAM
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Artificial intelligence
Education technology
Virtual Environments
Kangasala Case Covid 2020
Assessment
Distance education
Education technology
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Assessment
Good practices
Learning environments
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Education technology
Good practices
Personalized Learning
STEAM
Jatkuvan ja joustavan oppimisen tarjotin mahdollistaa elinikäisen oppimisen
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Good practices
Learning environments
STEAM
Suunnittelu- ja arviointityökalu OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa koulua
Analytics
Assessment
Learning environments
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Good practices
Learning environments
STEAM
Kansallinen korkeakoulupedagogiikan tukisivusto
Analytics
Artificial intelligence
Personalized Learning
Friday 07
October
2022
STEAM koko koulun asiaksi
Good practices
STEAM
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
Jarno Bruun
Assessment
Education technology
Good practices
EXAMin uudet vaatteet
Assessment
Good practices
Hybrid Teaching
Osaamisen kehittymisen seurantaa helposti
Assessment
Good practices
Personalized Learning
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Sensoridatan hyödyntäminen tulevaisuuden koulussa
Analytics
Artificial intelligence
Education technology
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Artificial intelligence
Assessment
Personalized Learning
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Artificial intelligence
Good practices
Personalized Learning
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Artificial intelligence
Robotics
Virtual Environments
Coming soon
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytics
Assessment
Learning environments
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Assessment
Education technology
Good practices
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Assessment
Good practices
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Assessment
Learning environments
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Assessment
Distance education
Learning environments
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Learning environments
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Assessment
Education technology
Good practices
STEAM
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning