Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Curriculum
×
Exploratory learning
×
opinnäytetyö
×
Programming
×
Tulevaisuuden taidot
×
Thursday 02
December
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytics
Artificial intelligence
Curriculum
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
Content creation
Exploratory learning
yhteisöllinen oppiminen
Tutkiva oppiminen luonnontieteellisen opetuksen tukena mobiilissa oppimisympäristössä
Cooperation
Education technology
Exploratory learning
mielekäs oppiminen
Quality of teaching
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Curriculum
Good practices
Teachership
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Assessment
Cooperation
Curriculum
Education technology
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Tietotekniikan opetuskäyttö vuonna 2049: TOTYn 30v. kokemuksen reflektio tulevaisuudesta.
Education technology
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Assessment
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
laaja-alaiset osaamiset
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
Curriculum
Exploratory learning
Robotics
Tulevaisuuden taidot
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
Cooperation
Curriculum
Education technology
yhteisöllinen oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
Arts
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Information retrieval
Language education
Literacy
Mathematics
Media literacy
Music
Friday 03
December
2021
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Curriculum
Distance education
Education technology
kurssien suunnittelu
MOOC
Quality of teaching
Tekijänoikeustaitoja pakopelin keinoin
Creativity
Exploratory learning
tekijänoikeus
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
Cooperation
Curriculum
Leadership
Learning environments
palvelumuotoilu
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
Augmented and virtual reality
Curriculum
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
Cooperation
Creativity
Curriculum
Exploratory learning
Learning environments
Personalized learning
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
Cooperation
Curriculum
Exploratory learning
Media literacy
Coming soon
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
STEAMinOulu Workshop 2.0
Cooperation
Curriculum
Learning environments
Teachership
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytics
Exploratory learning
Information retrieval
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
Creativity
Curriculum
Education technology
Leadership
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
Tietotekniikka oppiaineeksi
Curriculum
Quality of teaching
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics