Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
Esitykset
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Register
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Talks
Filters
Analytics
×
Assessment
×
kodin ja koulun välinen yhteistyö
×
käänteinen opetus
×
Syväoppiminen
×
sähköinen arviointi
×
Thursday 21
March
2019
Opiskelijan tunnistaminen ja arviointi digitaalisissa oppimisympäristöissä – uudet mahdollisuudet
Distance education
Education technology
sähköinen arviointi
Miljoonan suomalaisen uudelleenkouluttaminen ei onnistu ilman tekoälyä
Analytics
Artificial intelligence
MOOC
Oppimisen analytiikka ja tekoäly osaamisen johtamisessa
Analytics
Curriculum
Foresight
Leadership
Oppimisanalytiikka opettajan työvälineeksi
Analytics
motivaatio ja oppiminen
opetuksen kehittäminen
OpenDigi - Yhteisöllisesti suunniteltua teknologian käyttöä opetuksessa
Assessment
Education technology
opetuksen kehittäminen
oppiasteet ylittävä yhteistyö
Robotiikkakilpailut oppilaan ongelmanratkaisutaitojen kriteerinä ja mittarina
Assessment
ongelmanratkaisu
Robotics
Monipuolinen arviointi lukiossa
Assessment
digitalisaatio
opiskelijoiden aktivointi
oppiva yhteisö
Oppimisen hetkiä ja uusia menetelmiä
Analytics
osaaminen
Personalized learning
tieto- ja viestintäteknologia
Friday 22
March
2019
Syväoppiminen menestystekijänä monimutkaistuvassa maailmassa
21st century skills
Analytics
digitalisaatio
itsearviointi
Syväoppiminen
Robotit, tekoäly vai virtuaalilasit- Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
Analytics
Artificial intelligence
digitalisaatio
Education technology
Robotics
Oppimisanalytiikkaa opiskelijoiden silmin
Analytics
opiskelijoiden osallistaminen
visualisointi
Mullistaako oppimisanalytiikka matematiikan opetuksen?
Analytics
opetuksen kehittäminen
osaamisen arviointi
pelillinen oppiminen
Esimies- ja tiimitaitoja käänteisen oppimisen periaatteella verkkokurssin tuella
21st century skills
Good practices
henkilöstökoulutus
käänteinen opetus
Leadership
opiskelu- ja työelämävalmiudet
oppiva yhteisö
toimintakulttuuri
yhteisöllinen tiedon tuottaminen
yhteisöoppiminen
Digital School of Europe-tiekartta koulun digitaalisuuden kehittämisessä
Assessment
Cooperation
digitalisaatio
Education technology
Good practices
henkilöstökoulutus
laatu
Leadership
tieto- ja viestintäteknologia
toimintakulttuuri
yhteisöllisyys
Ei mikään BOO-klubben! Arviointiklubista vertaisvoimaa perusopetuksen oppimisenaikaiseen arvioinnin kehittämiseen
Assessment
Curriculum
Good practices
Teachership
toimintakulttuuri
Oppimisanalytiikkaa lukion matikan dynaamisilla oppimispoluilla
Analytics
oppimisanalytiikka
Personalized learning
yhteisöllinen oppiminen
Coming soon
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
Analytics
Assessment
pelillinen oppiminen
verkko-oppiminen
Virtual Environments
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
Analytics
Artificial intelligence
digitalisaatio
Education technology
Robotics
Virtual Environments
Digitaalinen dialogi kodin ja koulun välillä - huoltajat kumppaneina arvioinnin kehittämisessä
Assessment
digitalisaatio
kodin ja koulun välinen yhteistyö
ViLLE - Sähköinen opintopolku opettajan arkeen
Analytics
osaamisen arviointi
pelillinen oppiminen
sähköinen arviointi