Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
Esitykset
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Ilmoittaudu
Esittely
Sijainti
Rekisteröidy
Esitykset
Ohjelmakartta
Ehdotukset esityksistä
Esitykset
Suotimet
Arviointi
×
kodin ja koulun välinen yhteistyö
×
MOOC
×
ohjaus
×
ohjelmointi
×
torstaina 21
maaliskuuta
2019
Oppilaat ohjelmoivat monialaisen oppimiskokonaisuuden web-sovellukseksi
21st century skills
digitalisaatio
erityisopetus
ohjelmointi
tieto- ja viestintäteknologia
Miljoonan suomalaisen uudelleenkouluttaminen ei onnistu ilman tekoälyä
Analytiikka
MOOC
Tekoäly
Digiä ummikoille – oppimisen etenemisen seuranta raksalla
ammatillinen koulutus
ohjaus
osaamisen arviointi
Yksilöllinen oppiminen
Digistarttikokeilut ammattikorkeakouluissa - miten sujuivat?
Digikkyvykkyys
digitalisaatio
Hyvät käytänteet
ohjaus
SometaDuuniin-MOOCista apua uravalmennukseen!
MOOC
ohjaus
opiskelu- ja työelämävalmiudet
tuotekehitys
Palvelumuotoilulla ryhtiä digisovelluksen testaamiseen ja käyttöönottoon, CASE Digisovellus ravintola- ja cateringalan TOP-jaksolla
mobiilioppiminen
ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
OpenDigi - Yhteisöllisesti suunniteltua teknologian käyttöä opetuksessa
Arviointi
opetuksen kehittäminen
Opetusteknologia
oppiasteet ylittävä yhteistyö
Robotiikkakilpailut oppilaan ongelmanratkaisutaitojen kriteerinä ja mittarina
Arviointi
ongelmanratkaisu
Robotiikka
Tarvitaanko enää verkko-ohjaajia - kokemuksia chattiboteista
chattibotti
Etäopetus
ohjaus
pelillinen oppiminen
Monipuolinen arviointi lukiossa
Arviointi
digitalisaatio
opiskelijoiden aktivointi
oppiva yhteisö
perjantaina 22
maaliskuuta
2019
Digital School of Europe-tiekartta koulun digitaalisuuden kehittämisessä
Arviointi
digitalisaatio
henkilöstökoulutus
Hyvät käytänteet
johtaminen
laatu
Opetusteknologia
tieto- ja viestintäteknologia
toimintakulttuuri
Yhteistyö
yhteisöllisyys
Mitä on se valmennuspedagogiikka reaaliaikaisessa verkko-oppimisessa ammattikorkeakouluopiskelussa?
ohjaus
opiskelijoiden osallistaminen
valmennuspedagogiikka
Ei mikään BOO-klubben! Arviointiklubista vertaisvoimaa perusopetuksen oppimisenaikaiseen arvioinnin kehittämiseen
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
toimintakulttuuri
Tulossa pian
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
ohjaus
oppimateriaalit
pelillinen oppiminen
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
Analytiikka
Arviointi
pelillinen oppiminen
verkko-oppiminen
Virtuaaliympäristöt
Digitaalinen dialogi kodin ja koulun välillä - huoltajat kumppaneina arvioinnin kehittämisessä
Arviointi
digitalisaatio
kodin ja koulun välinen yhteistyö
Yhteistä verkko-opintotarjontaa ja asiantuntijayhteisöä rakentamassa
digitalisaatio
ohjaus
Yhteistyö
Ohjelmoinnin perusteet lukiossa ja yläkoulussa
ohjelmointi
opetuksen kehittäminen
Opetusteknologia
oppijalähtöisyys
osallistava oppiminen
tieto- ja viestintäteknologia