-
Paikkatieto toiminnallisen ja digitaalisen opetuksen tukena, case: Ympäristökokemus-haaste
Jantunen Riikka
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Lempinen Katja Katja
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Laru Jari
-
Oppilasagenttitoiminta Oulun kaupungissa
Marjo Määttä
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Pirkko Ala
Kestävän kehityksen tavoitteiden näkyväksi tekeminen tapahtumissa: ITK-SDG
Location: Esityssali 23
-
Chairperson: Kiili Kristian
Time: 10/6/22, 5:15 PM - 5:45 PM
(30 minutes)
YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG / Sustainable Developmen Goals) ovat maailmanlaajuisesti yhteiseksi koetut teemat, joiden avulla käännämme nykyisen kehityksen suunnan kestäväksi 2030 mennessä. Jotta voimme jalkauttaa tavoitteet, tarvitsemme prosesseja ja työkaluja joilla tuhansien sivujen dokumentaatiota voidaan verrata ja analysoida suhteessa tapahtumiin ja toimenpiteisiin. Kieliteknologia tarjoaa mahdollisuuksia automatisoida raskasta tekstianalytiikan osuutta jättäen ihmisille aikaa tietoon perustuvien päätösten tekemiseen. Tässä esityksessä käydään esimerkkien kautta läpi sitä, kuinka ITK:n kaltainen ammatillinen tapahtuma voi auttaa osallistujia viemään omaa tutkimus ja kehitystoimintaa kohti kestävän kehityksen maaleja.