Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Electronic examination
×
Entrepreneurship
×
opintojen joustavuus
×
pelillistäminen
×
Portfoliopedagogiikka
×
Tutortoiminta
×
Thursday 02
December
2021
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Electronic examination
Good practices
Spaces and learning
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Friday 03
December
2021
Elämän laukkaradalla - ajatuksia digitalisaatiosta, tulevaisuustaidoista ja jatkuvasta oppimisesta.
Creativity
Education technology
Entrepreneurship
Future skills development
Leadership
Personalized learning
Well-being technology
Pandemia ja poikkeusolot - koulunkäynnin sujuminen tutoropettajien silmin
Distance education
Good practices
Tutortoiminta
Tentittääkö? EXAMilla helpotusta opettajan arkeen
Assessment
Education technology
Electronic examination
korkeakoulujen välinen yhteistyö
opintojen joustavuus
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
Education technology
oppimispeli
pelillistäminen
Teachership
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytics
Entrepreneurship
Good practices
Quality of teaching
Coming soon
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
Assessment
Electronic examination
Learning environments
MAOL^2 - oppimisympäristö
Distance education
Electronic examination
Learning environments
Mathematics
Quality of teaching
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
Lapset teknologiaosaajina: Portfoliopedagogiikkaa digitaalisesti varhaiskasvatuksessa
Assessment
Good practices
Portfoliopedagogiikka
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Curriculum
Good practices
pelillistäminen