Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Home
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Electronic examination
×
Programming
×
Työssä oppiminen
×
Thursday 02
December
2021
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Electronic examination
Good practices
Spaces and learning
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytics
Artificial intelligence
Assessment
Content creation
Creativity
Distance education
Education technology
Electronic examination
Flipped classroom
Good practices
Learning environments
Learning styles
Mathematics
Oppimispelit
Personalized learning
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Friday 03
December
2021
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Tentittääkö? EXAMilla helpotusta opettajan arkeen
Assessment
Education technology
Electronic examination
korkeakoulujen välinen yhteistyö
opintojen joustavuus
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
Coming soon
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
MAOL^2 - oppimisympäristö
Distance education
Electronic examination
Learning environments
Mathematics
Quality of teaching
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
Assessment
Electronic examination
Learning environments
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytics
Assessment
Education technology
Electronic examination
Mathematics
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming