Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Sign in
0
Etusivu
Blog
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
ITK-näyttely
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
Info
Call for Papers
ITK publication
ITK App
Ilmoittautuminen
accommodation
event venue
FAQ
Contact us
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Sign in
Back to events
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi
Talks
Filters
Crafts
×
Immigrant integration
×
korkeakoulupedagogiikka
×
Programming
×
Spaces and learning
×
verkko-opetus
×
Thursday 02
December
2021
10 x arki
Education technology
Learning environments
Learning styles
Spaces and learning
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Learning environments
Mathematics
Programming
Irti oppimisen esteistä - oppimistilan suunnittelua, sensorointia ja uutta teknologiaa
Good practices
Learning environments
Spaces and learning
24/7 monitoimiareena ja Abitti-tenttiakvaario uudenlaisen toiminnan mahdollistajana lukiossa
Electronic examination
Good practices
Spaces and learning
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
Immigrant integration
Learning environments
Literacy
Oppimisvaikeus
Spaces and learning
Työssä oppiminen
Kielitietoisuus etäkursseilla
Distance education
Immigrant integration
Literacy
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Content creation
Distance education
Education technology
Spaces and learning
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Curriculum
Good practices
Media literacy
Programming
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Arts
Crafts
Creativity
Education technology
Good practices
Learning environments
Mathematics
Programming
Robotics
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Education technology
opinnäytetyö
Programming
Spaces and learning
Yhdessä esteetön - Kohti esteettömämpää oppimisympäristöä ja vuorovaikutusta teknologiaa hyödyntämällä
Cooperation
Education technology
Personalized learning
Spaces and learning
yhteisällinen toiminta
Friday 03
December
2021
Oppimisen muotoilua ABC –menetelmällä ammattikorkeakoulussa
Education technology
Good practices
korkeakoulupedagogiikka
oppimisen muotoilu
Hybridiopetus on täällä, oletko valmis? Näkemysten ja kokemusten jakamista kokeilevalla otteella!
Distance education
Good practices
Spaces and learning
Taidetta koodilla
Creativity
Good practices
Programming
Digiluokka 2020 - opppimisen ja opettamisen laboratorio. Utopiasta todellisuudeksi!
Education technology
Learning environments
Spaces and learning
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Crafts
Programming
Robotics
Siltoja digikuilun ylitykseen
Distance education
Good practices
Immigrant integration
Language education
Literacy
Quality of teaching
Ei se merkki vaan se laatu - osaamismerkit verkko-opetuksen laatutyössä
Good practices
Quality of teaching
verkko-opetus
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Learning styles
Mathematics
Programming
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
Artificial intelligence
Augmented and virtual reality
Distance education
Education technology
Entrepreneurship
Foresight
Good practices
Learning environments
Media literacy
Robotics
Spaces and learning
Coming soon
Innovative Learning Environments (ILE) research
Education technology
Learning environments
Programming
Ensihoitajaopiskelijoiden kokemuksia Virtuaalitodellisuussimulaation käytettävyydestä
Augmented and virtual reality
Crafts
Learning environments
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Education technology
Exploratory learning
Media literacy
Programming
Robotics
“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOP
Creativity
Learning environments
Spaces and learning
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
Learning environments
Learning styles
Personalized learning
saavutettavuus
verkko-opetus