ITK-webinaari 20.2.2024

Rekisteröitymiset ovat suljettu

ITK-webinaari 

20.2.2024 klo 14-15

Ohjelmassa mm.

  • Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
    Lea Tornberg

  • Tekoäly on kansalaistaito, osaatko jo opettaa sitä? Työkaluja koulutyöhön!
    Mari Vesanummi, Yle Uutisluokan tuottaja

    Medialukutaitoon on hiipinyt nopeasti mukaan myös tekoälyn lukutaito. Jotta voisi tunnistaa tekoälyä, on siitä hyvä ymmärtää ainakin perusteet. Älyä tekoälyä -kokonaisuudessa kerromme, miten tekoäly oppii ja voi auttaa meitä. Paketti sopii yläkouluikäisestä palvelutaloon saakka, eli täydellisesti myös opettajalle. Webinaarissa kuulet myös tekoälyn hyödyntämisestä koulutyössä ja käynnissä olevasta kilpailusta, jossa voittava opettaja saa koululleen Ylen tekoälyasiantuntijoiden koulutuksen koko koulun opettajistolle. Muut saamme hyödyn kisan hedelmistä! 

  • Bottikuiskaaja vai GPT-lypsäjä – onko sinussa tekoälytaiturin vikaa?


    Generatiivinen tekoäly on näyttänyt luonnettaan pian puolitoista vuotta meille tavallisille kehottelijoille ja syötteen muotoilijoille. Olemme naureskelleet kaikelle, mitä tekoäly ei tiedä ja mistä se satuilee. Mutta toisella puolella kehoteriviä olemme me itse. Missä tekoäly on parhaimmillaan? Miten me tekoälyn käyttäjinä olemme parhaimmillamme? Tekoälyn treenivaatteita ja lihaskunto-ohjelmaa esittelevät Kaisa Honkonen Suomen eOppimiskeskuksesta ja Anne Rongas Otavialta. 

    Esitysaineisto

Webinaari järjestetään osoitteessa:

https://tuni.zoom.us/my/hojavi


Webinaari on kaikille avoin ja maksuton. Olet tervetullut osallistumaan webinaariin myös ilman ennakkoilmoittautumista.

Ilmoittautumalla webinaariin varmistat, että saat sähköpostiisi muistutuksen webinaarista sekä tiedon webinaaritallenteiden julkaisemisesta.

ITK-webinaarit

Päivämäärä ja aika
tiistaina
20. helmikuuta 2024
14.00 15.00 Europe/Helsinki
Sijainti

Verkossa

Järjestäjä

ITK-konferenssi

040 649 2922
info@itk-konferenssi.fi
JAA

Selvitä, mitä ihmiset näkevät ja sanovat tästä tapahtumasta, ja liity keskusteluun.