-
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Tanhua-Piiroinen Erika
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Kangas Vuokko
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Anni Autere-Kesti
Autere-Kesti Anni
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Vorne Paula
-
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Löyttyniemi Mikko
-
Koko koulu koodaa
Hämäläinen Hanna
-
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Koho Johanna
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Assessment
Education technology
Personalized Learning
Pirkko Ala
Increasing student engagement through the use of a digital self-assessment tool. The tool that has been adjusted from an existing tool piloted in some Finnish upper secondary schools has several advantages:
create student-centered and student-driven classroom experiences
help students understand the Intended Learning Outcomes of a course
encourage students to familiarize themselves with the assessment criteria
help students take steps towards achieving those ILOs
allow students to track their own progress independently
The tool could aid student empowerment and engagement, help teachers tailor their courses to the needs of students, and, in the long run, provide useful data for curriculum development.