-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hiltunen Kasper
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
(1 tunti 30 minuuttia)
Laapio Isto
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.