-
Yhteisellä digilennolla pedagogiikkaan!
Heli Hemilä
-
Automatisoidun digitaalisen osaajakoulutuksen pedagogiset ratkaisut
Soininen Tiina
-
Verkko-oppimismateriaalit osaamisen kehittämisessä
Heino Sami
-
Saavutettavan hybridiopetuksen työkalupakki
Keihäs Piia
-
Englannin ja ruotsin yhdistelmäopinnot lukiossa
Salminen Tuija
-
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Mira Perämäki
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
-
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Turunen Hannu
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Yhteisöllistä oppimista fasilitointityökaluja ja tekoälyä hyödyntäen
Pauliina Venho
Lukeminen ja opiskelu voivat synnyttää monenlaisia tunteita. Esimerkiksi tekstin aihe, kirjoittaja, kirjoitustyyli ja esitettyjen argumenttien laatu voivat vaikuttaa tunnereaktioihin. Esityksessä tarkastelemme erilaisten tekstien ja oppimateriaalien synnyttämiä tunteita ja pohdimme millaiset tekstit ja oppimateriaalit nostavat tunteet pintaan. Paljastamme uusia tutkimustuloksia muun muassa oppimisvideoiden, oppimispelien, polarisoituneiden aiheiden, salaliittoteorioiden ja tarinallisuuden synnyttämistä tunnereaktioista. Erityisesti pohdimme sitä, miten tunteet voivat vaikuttaa kriittiseen lukemiseen, oppimiseen ja motivaatioon. Jos kiinnostuit, niin tule kuulolle. Lupaamme, ettet tylsisty vaan saatat innostua, ällistyä tai jopa hämmentyä, ja siksi oppiakin jotain uutta.