×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Hyvät käytänteet
×
Virtuaaliympäristöt
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Digipedagogiikka varhaiskasvatuksen arjessa 10v.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Verkkokurssi verkkokurssin rakentamisesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Kansallinen digitalisaation edistäminen - paperinmakuisista strategioista käytäntöön (eNorssi/FCLab
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Kohti 2030 – Koulutuksen suuntaviivoja
Hyvät käytänteet
Podcastit osana korkeakoulun uuden tiedon julkaisemista.
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
Polkumalli strategisen oppimisen ja osaamisen johtamisen tukena
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Robotiikkaa ja ohjelmointia VEX-ympäristössä (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Tarua vai Totta - informaation- ja tiedon lukutaito osana demokratian kulmakiviä
Hyvät käytänteet
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tekoäly
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Nettilukutaitojen opetus yläkoulussa: Oppilaiden näkökulma
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitaalisten pelitekstien käsitteleminen pedagogisessa kontekstissa – koulun monilukutaito-opetusta käytännöllistämässä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digipolku-hankkeesta tukea DigiOnen käyttöönottoon
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Varhaiskasvatuksen STEAM Oulussa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Innokas – Teknologiataidot puntarissa!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digipedagoginen tulevaisuudenkuva 2030
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM polku varhaiskasvatuksesta lukioon, "Laanilan Campus"
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Pedagogiset kahvilat menetelmänä kehittää korkeakoulun opetushenkilöstön digipedagogiikan osaamista
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Bioreflector -Taidetta ja tiedettä!
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
“En olisi koskaan odottanut, että koulussa tehdään tällaisia juttuja” - Computational Thinking osana monialaista STEAM-opetusta
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Yksilöllinen oppiminen
Ohjelmistotestauksen opetuksen kokemuksia fantasiatarinan avulla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Digipedagogit kuin lehmät laitumella
Hyvät käytänteet
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Suomi nousuun hyvälle maistuvalta matikalla!
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
STEAMia yläkouluikäisille kaupunginlaajuisella valinnaisaineella
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybridiopetus
Virtuaaliympäristöt
Malu-integrointia rakennusalalla
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
STEAM in Oulu - käsikirja STEAMin maailmaan
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
STEAM
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Digitaalinen sivistys – kolme näkökulmaa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Millaisia eettisiä ohjeita EU suunnittelee tekoälyn opetuskäytölle?
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
STEAM koko koulun asiaksi
Hyvät käytänteet
STEAM
Luova tuottaminen, tulevaisuuden halutuin taito.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
QR-koodeilla lisää minuutteja 45 minuuttiin!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tulevaisuustaidot ja hyvinvointi jatkuvan oppimisen maailmassa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
School mentoring model - malli koulujen tukemiseen digiteknologian käytön kehittämisessä
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten kerron oppimisanalytiikasta? Oppimisanalytiikka ja tietosuoja oppijan ja opettajan näkökulmast
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Oppimisanalytiikkapedagogiikan haasteet ja mahdollisuudet perusopetuksessa
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
MOKista oppii! Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja ammatillinen oppiva yhteisö
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Laitehankinnoista lukioille räätälöidyn kokonaispalvelun hankintaan. Ympäristöarvot huomioiden.
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Verkko-opetuksen parhaat aatteet, laatukäsikirjan uudet vaatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Tehdään yhdessä!
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Pelillinen sovellus keskeyttämisten ehkäisyn tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Digivisio 2030 - Tehdään oppimiselle tulevaisuus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Monenlaiset MOOC:it opetuksessa
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
2020-luvun koulutusmarkkinointia - seudullisen koulutustarjonnan www-portaali
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Missä mennään etäopetuksen oppien kanssa?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten tila vaikuttaa opettamiseen ja oppimiseen?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Mikrokurssit tarjoavat mahdollisuuden tehdä asiantuntemus näkyväksi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tulossa pian
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Hyvät käytänteet
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digiterkkarit äitien tukena
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Robotiikka
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Voice of korkeakoulu – Podcasteista kuulokulmaa oppimiseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Helsingin verkkolukio
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Korulauseita vai konkreettisia toimia - muutosvoimaa antirasistisista opetusmenetelmistä
Hyvät käytänteet
Robotiikkalainaamo - yritysten kanssa yhteistyössä
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Robotiikka
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt