-
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Taatila Minna
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Ruusunen Emilia
-
Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan (eNorssi/FCLab)
Hiltunen Kasper
-
Teknisten ratkaisujen tuolla puolen - palvelumuotoilun hyödyntäminen digistudioiden kehittämisessä
Leiviskä Kimmo
-
Digitsemppausta varhaiskasvatuksen pedagogiikkaan!
Hemilä Heli
Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning
The aim of this poster is to present key issues and findings of a research and development project, which aimed to better understand the possibilities to support students’ and pupils’ self-regulated learning through the Learning Analytics (LA), and consider the use of LA as part of either online, blended or classroom-based teaching and learning environments as well as pedagogy within different levels and contexts of education. Various case studies have been conducted during the presented research and development project, and focused reviews of earlier research have been written. In the poster presentation we will highlight the significant findings of the project.