×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
Call for Papers
ITK-bussit
ITK-julkaisu
ITK-ruokalistat
ITK-sovellus
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
Majoitusmahdollisuudet
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
Esittely
Sijainti
Ohjelmakartta
Esitykset
Posterit
Workshopit
ITK2023-workshopit
Ilmoittaudu
Arviointi
×
Hybridiopetus
×
Virtuaaliympäristöt
×
torstaina 06
lokakuuta
2022
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Hybridiopetuksen pedagogiikkaa kehittämässä
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Robotiikkaa kaikille ja kaikissa aineissa
Arviointi
Hyvät käytänteet
Robotiikka
Hybridiopetus lukioissa
Arviointi
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Ai mitkä Hololensit? Lisätyn todellisuuden hyödyntäminen ammattiin opiskeltaessa
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Hybridiopiskelu – mikä saa aikuisopiskelijat innostumaan?
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
HyFlexin haasteet ja niiden ratkaisemisen mahdollisuudet UDL-näkökulmasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Toimiiko samanaikainen hybridi vai ei? Mikä on samanaikaisen hybridin painoarvo tulevaisuudessa?
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digi-iltapäivämät opetuskokeilujen jakamiseen ja opettajien innostamiseen (eNorssi/FCLab)
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen ja opettajien sekä rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Kvanttitietokoneet ja kvanttilaskenta
Opetusteknologia
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Opi ammatti hybridikoulutuksena työpaikalla
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Kangasala Case Covid 2020
Arviointi
Etäopetus
Opetusteknologia
Ravintola- ja cateringalan kansainvälinen hybridiruoanvalmistuspäivä
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Ammatillisen koulutuksen aloittavien opiskelijoiden tietoteknisten taitojen itsearvioinnista
Etäopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Ohjauksen uudet virtuaaliset polut
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Korona meni, hybridi tuli vai kuinka? Suomalaisten opettajien käsityksiä koronanjälkeisestä ajasta
Etäopetus
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
”Neloset, kutoset ja kasit” kriittisinä nettilukijoina
Arviointi
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
HyFlex – joustavia opiskelumahdollisuuksia
Hybridiopetus
Virtuaaliympäristöt
OmaOpsilla kohti tasa-arvoisempaa ja yhdenvertaisempaa oppimista ja arviointia
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Lehtori Moti kansainvälisen tiedeartikkelin lukemisen helpottajana
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Käyttäjäkokemus opettamisen ja oppimisympäristöjen muutoksesta datan valossa
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
FreeEd: A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-Secondary Schools
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Oppilaat ja opiskelijat AR-sisältöjen tuottajina (eNorssi/FCLab)
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
perjantaina 07
lokakuuta
2022
Uusi digitaitokalenteri perusopetuksen oppilaiden ja opettajien tukena
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
MPASSid:stä helpotusta digiopetukseen - myös maksuttomaan toiseen asteeseen!
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Teamsin, Moodlen ja sharePointin yhdistäminen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
EXAMin uudet vaatteet
Arviointi
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Mistä on opettamista, oppimista ja hyvinvointia tukevat ympäristöt tehty?
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Oppimisen seurantaa helposti
Arviointi
Hyvät käytänteet
Yksilöllinen oppiminen
Vuorovaikutus digitaalisissa oppimisympäristöissä: kokemuksia opettajankoulutuksesta
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digitaalisen yhteistyön uudet aatteet
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Miten saadaan STEAMista koko koulun yhteinen juttu?
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Virtuaalisia asiakaspalvelutilanteita Thinglinkillä
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Automatisoidulla kurssikoepalvelulla joustavuutta lukion arkeen.
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Yhteisen virtuaalimaailman kautta laaja-alaiseksi osaajaksi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Koulut ON line-Mediakanavat laajentavat läsnäoloa ja luovat yksilöllisen ja turvallisen ympäristön
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Tulevaisuuden ilmastosankarit toimintatoivon virittäjinä
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Tukiälyä sotealan opiskelijoiden harjoitteluohjaukseen
Arviointi
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Uuden teknologian mahdollistamat etäsimulaatiot työelämän ja koulutusalojen tarpeisiin
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Seppo-pelin hyödyntäminen ammatillisen koulutuksen kestävän kehityksen opetuksessa
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
AIXR 2022 - Tekoäly, laajennettu todellisuus ja robotiikka osana oppimista
Robotiikka
Tekoäly
Virtuaaliympäristöt
Tulossa pian
A learning environment for Internet reading in primary education
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Psykologisen turvallisuuden rakentaminen verkko-opintoihin
Arviointi
Etäopetus
Oppimisympäristöt
Hybridit työskentelytavat
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Arviointi
Oppimisympäristöt
Kestävää energiaa, onnistunut STEAM-MOK
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
STEAM
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Analytiikka
Hybridiopetus
Oppimisympäristöt
Implementation of learning analytics to online inquiry learning system under development
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
Oppimisympäristöt
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Itsearviointityökalut tiedolla johtamisen sekä opettajien ja rehtoreiden oman reflektion välineinä
Arviointi
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Tuunaa, värkkää ja innovoi - STEAM-prosessi käyttöön
Arviointi
Hyvät käytänteet
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Tee itse - Arduino-projektit ammatillisen koulutuksen matlu-valinnaisiin osaamistavoitteisiin
Robotiikka
Virtuaaliympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Oppilaitosjohdon digitaaliset mahdollisuudet -työpaja
Opetusteknologia
Virtuaaliympäristöt
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Digiluokka 2.0 - koronasta oppia ja tulevaisuudesta koppia
Etäopetus
Hybridiopetus
Opetusteknologia
Oppimismuotoilun työpaja
Hybridiopetus
Hyvät käytänteet
Oppimisympäristöt
Digital self-assessment - A roadmap to student engagement
Arviointi
Opetusteknologia
Yksilöllinen oppiminen