-
Tulevaisuustaitoja kehittävän oppimisprosessin suunnittelu ja toteutus
Hyyryläinen Heikki
-
iPad monipuolisesti ja luovasti
Koivumaa Simon
-
Kurssikokeet lukioissa - yhdessä opettajien kanssa kehitetyt työkalut arjen sujuvoittamiseksi
Lahti Juha
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Toiminnallinen tutustuminen yksilöllistävään ja monikieliseen oppimiseen
kouri emmi
-
Kiertotalous tutuksi rakennusalan opiskelijalle
Autere-Kesti Anni
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
Elinikäisen oppimisen ja jatkuvan oppimisen haasteet kohdistuvat oppijaan, yhteiskuntaan ja koulutusorganisaatioihin. Miten kaikki ryhmät saadaan mukaan, miten rakennetaan oppivia yhteisöjä ja paketoidaan laadukasta opetusta entistä pienemmiksi kokonaisuuksiksi? Entä sopivatko korkeakoulut mikro-oppimisen markkinoille ja minkälaisia pelisääntöjä tarvitaan laadukkaaseen verkko-opetukseen? Paneeli järjestetään yhteistyössä Digivisio 2030 –hankkeen kanssa ja mukaan kutsutaan opettajien ja tutkijoiden lisäksi keskustelijoita SITRA:sta, JOTPA:sta ja Digivisio 2030 –hankkeen osatoteutuksia tekevistä korkeakouluista mm. kansainvälisen vertaisarvioinnin ja digipedagogiikan laatukriteereiden teemoista. Paneelikeskustelu suunnitellaan yhdessä itk-järjestelytoimikunnan kanssa mukaanlukien paneeliin kutsuttavat. Yhteyshenkilö toimii paneelin fasilitaattorina.