-
Uusi varhaiskasvatuksen digitaalinen polku, lapsi tutkijana, AR ja VR maustein
Taru H
-
Koulujen ja huoltajien materiaalipankit
Juutinen Saara
-
Tulevaisuustaitoja kehittävän oppimisprosessin suunnittelu ja toteutus
Hyyryläinen Heikki
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Kurssikokeet lukioissa - yhdessä opettajien kanssa kehitetyt työkalut arjen sujuvoittamiseksi
Lahti Juha
-
Tekijänoikeustaitoja ulkona liikkuen
Löyttyniemi Mikko
-
Esiopetuksen ja varhaiskasvatuksen uudistettu digipolku, lasten tutkijan salkut, AR,VR
Taru H
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
Web-sovelluksen käyttöliittymän suunnittelu alakouluikäisten lasten kanssa
Tapola Mirva
Tapahtuma Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2022
starts on
5. lokakuuta 2022 klo 10.00.00 +0300
Gamification; Verkko-opetuksen sisältöjen rikastaminen pelillistämällä
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Virtuaaliympäristöt
Paikka: Esityssali 21
-
Ajankohta: 7.10.2022 12.45 - 13.15
(30 minuuttia)
Kohderyhmä: Ammatillinen oppilaitos: Opettajat
Esityksessä kuvataan tiiviisti perusteita pelillisten toteutuksen hyödyntämiselle ammatillisten opettajien täydennyskoulutuksessa ja edelleen käytäntöön viemiselle. Kerrotaan täydennyskoulutuksen rakenteesta ja osallistujaryhmistä. Otetaan maksimissaan kaksi Case esimerkkiä koulutuksen yhteydessä tuotetuista konkreettisista toteutuksista (monialaisesti). Lopuksi katsaus eri toteutuksiin osallistuneiden opiskelijoiden kokemuksista ja palautteista pelillistämiseen liittyen. Esitystä varten laaditaan digitaalinen pelitoteutus, jota voi kokeilla omaan tahtiin esityksen jälkeen. Esityksen keskiössä pedagogisten pelitoteutusten hyödyntäminen opintototeutusten rikastuttajana ja motivaattorina.