Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Koodaus
×
matematiikka
×
musiikki
×
opetussuunnitelma
×
pelillistäminen
×
Tekoäly
×
tiedonhankinta
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Erilaiset oppijat nettilukijoina
medialukutaito
tiedonhankinta
Yksilöllinen oppiminen
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Koodaus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Rampertti-tukiäly opiskelijan arjen tueksi
Oppimisympäristöt
tiedonhankinta
tukiäly
Yksilöllinen oppiminen
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Arviointi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Opinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittely
Koodaus
Opetusteknologia
opinnäytetyö
tilat ja oppiminen
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
HOT-hyvinvointipalvelut opiskelun tukena (Opinvoimala)
hyvinvointiteknologia
tiedonhankinta
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
yhteisöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Creating an automated learning environment for medication calculation: results from pilot experiments
Arviointi
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Taidetta koodilla
Hyvät käytänteet
Koodaus
luovuus
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Musiikin verkko-oppiminen aikuisten arjessa
aikuisopiskelijat
musiikki
verkko-oppiminen
Robotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissa
Koodaus
käden taidot
Robotiikka
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
johtaminen
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
palvelumuotoilu
Yhteistyö
Lumabitti
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
MAOL^2 - oppimisympäristö
Etäopetus
matematiikka
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
sähköiset kokeet
Ohjelmointiaiheisen STEM projektin suunnittelu yrityksessä vieraileville 7-9 luokan oppilaille
Koodaus
medialukutaito
Opetusteknologia
Robotiikka
tutkiva oppiminen
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Innovative Learning Environments (ILE) research
Koodaus
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tietotekniikka oppiaineeksi
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
SIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSA
Etäopetus
matematiikka
simulointi
Yksilöllinen oppiminen
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen