ITK2023
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case KeniaHammais Eero, Passi-Rauste Anu”Hyppy syvään päähän” – ammattikorkeakouluopettajien kokemuksia etäopetuksesta koronakeväänä 2020Ikonen Hannu, Kullaslahti Jaana, Laitinen-Väänänen Sirpa, Tyrväinen PaulaVerkkovilppiä torjumassaSuominen SanniDataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta2. Ruokamo Heli, Kangas Marjaana, Ketamo Harri, Passi-Rauste Anu, Qvist Pekka, Vuojärvi HannaPedagogisesti pikkuisen parempi MoodleHakanen Merja, Jukola HannaDigitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuusRivinoja Telma, Yli-Kaitala KirsiTekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeilujaKorhonen Niilo, Manninen Milja, tutkimuspäällikkö, Kestävä hyvinvointiTekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukenaKylväjä Mikko, Laine Joakim, Niemi Hannele -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamistaKivekäs Johanna, Partanen Hanna-MariaICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hankeJari Harvio, Markku Pelkonen, Tuulikki AlamettäläDigitaalinen muutos rakennusalan opetuksessaHuittinen Huittinen, Kataja TuomasLaadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodillaKamula Anna, Parikka Sanna-KatjaOppimisanalytiikan kansallinen viitekehysAnalytiikkajaoston edustaja/edustajat Analytiikkajaoston edustaja/edustajat, Kytölä Tomi, Litmanen TopiMydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksiKetamo Harri, Lehtinen Riikka, Mononen Asko, Passi-Rauste Anu, Poikola AnttiEi se merkki vaan se laatu - osaamismerkit verkko-opetuksen laatutyössäRajaorko Päivi, Tani HannaVapauta aikaa oleelliseen – työkaluja osaamisen tunnistamiseen ja tunnustamiseenAntola Pyry, Haapaniemi JarnoKeskitetyllä tukimallilla loistaviin yhteisöllisiin tuloksiinLaitinen Alli, Tamminen Heidi -
Tulossa pian
Avoin data tukemaan koulutustaKukkamäki Joni, Saarinen Juuso, Tarkkala MinnaKäytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestäLaapio Isto, Pihlajamäki PäiviOppimisanalytiikkaa STEM-aineissaKinnari-Korpela Hanna, Kinnari-Korpela Hanna, Rinneheimo Kirsi-Maria, Rinneheimo Kirsi-Maria, Suhonen Sami, Tuominen Eeva-LeenaPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaOppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silminKaila Erkki, Lempinen Katja, Nevaranta MatiasPäijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamistaKivekäs Johanna, Partanen Hanna-MariaMAOL^2 - oppimisympäristöHiltula Teemu, Välimäki JasminViLLE-asiantuntijakoulutusEnges-Pyykönen Petra, Rautaoja TomiDigitaaliset oppitunnit opetuksen avuksiEnges Petra, Rautaoja TomiData oppijan tukena - mitä ja miten?Haapaniemi Jarno, Honkonen KaisaTietotekniikka oppiaineeksiSalmenoja RiittaOmaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniOsallisuutta ja joustavia opintopolkuja yhteisiin tutkinnon osiinAntola Pyry, Torvikoski JanneExperiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote TeachingHaser Çiğdem, Lehtonen Lauri, Veermans Marjaana