Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Call for Papers
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-näyttely
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
Analytiikka
×
kotoutuminen
×
opettajuus
×
opetuksen laatu
×
sisällöntuotanto
×
tutorointi
×
verkko-opetus
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Tiimityötä ja yhteisöllistä oppimista uudessa lukiossa
sisällöntuotanto
tutkiva oppiminen
yhteisöllinen oppiminen
Tutkiva oppiminen luonnontieteellisen opetuksen tukena mobiilissa oppimisympäristössä
mielekäs oppiminen
opetuksen laatu
Opetusteknologia
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
”Hyppy syvään päähän” – ammattikorkeakouluopettajien kokemuksia etäopetuksesta koronakeväänä 2020
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
Verkkovilppiä torjumassa
Arviointi
Etäopetus
opetuksen laatu
Apuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässä
kotoutuminen
lukutaito
Oppimisvaikeus
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Työssä oppiminen
Mikä on muuttunut? Mikä ei tunnu muuttuvan koskaan? Yhdessä oppien, haaveilusta muutokseen
luovuus
opetuksen laatu
tulevaisuus
yhteisöllinen oppiminen
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Kielitietoisuus etäkursseilla
Etäopetus
kotoutuminen
lukutaito
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
DIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja varten
Etäopetus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
tilat ja oppiminen
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Pedagogisesti pikkuisen parempi Moodle
Etäopetus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Digitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuus
Etäopetus
opetuksen laatu
vaikuttavuustutkimus
verkko-oppiminen
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
Johdossako vika?
Arviointi
johtaminen
tutorointi
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytiikka
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Tekijänoikeudet digiaikaan opetuksessa – mikä muuttuu?
Etäopetus
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
tekijänoikeus
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Yhteisten tutkinnon osien mallikurssit verkossa –apua opettajille ja joustavuutta opiskelijoille
Etäopetus
opetuksen laatu
Yhteistyö
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
ennakointi
johtaminen
opetuksen laatu
tutorointi
Yhteistyö
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Learning analytics
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Zoom-reppu – videotallennusta helposti paikassa kuin paikassa
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
video
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Siltoja digikuilun ylitykseen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
kieltenopetus
kotoutuminen
lukutaito
opetuksen laatu
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Lumabitti
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Taitojen valmennus - ammatillisen koulutuksen tulevaisuus
Arviointi
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
sisällöntuotanto
Yksilöllinen oppiminen
Ei se merkki vaan se laatu - osaamismerkit verkko-opetuksen laatutyössä
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
verkko-opetus
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Vapauta aikaa oleelliseen – työkaluja osaamisen tunnistamiseen ja tunnustamiseen
Arviointi
opetuksen laatu
Yhteistyö
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
Keskitetyllä tukimallilla loistaviin yhteisöllisiin tuloksiin
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytiikka
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
Tehtiin oma! Opetuksen järjestäjä avoimen digimateriaalin tuottajana.
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Yhteistyö
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Yhdessä tehden - Löydä, tee ja jaa avoimia aineistoja ja oppimateriaaleja
avoimet oppimateriaalit
Hyvät käytänteet
kulttuuriperintö
sisällöntuotanto
Yhteistyö
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytiikka
etiikka
Opetusteknologia
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytiikka
opetuksen laatu
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Osallisuutta ja joustavia opintopolkuja yhteisiin tutkinnon osiin
Arviointi
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Tietotekniikka oppiaineeksi
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Kestävän kehityksen kortit, lisättyä todellisuutta liikkuen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
Hyvät käytänteet
tutorointi
verkostoituminen
Yhteistyö
Google Sites - innovatiivisesti arjessa
Hyvät käytänteet
Opetusteknologia
sisällöntuotanto
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Hyvät käytänteet
johtaminen
tutorointi
Mediakanavat Tampereelle keväällä 2020
Etäopetus
sisällöntuotanto
Yhteistyö
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
Etäopetus
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
case-simulaatio
hyvinvointiteknologia
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
MAOL^2 - oppimisympäristö
Etäopetus
matematiikka
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
sähköiset kokeet
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen