-
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
-
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus
-
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
-
Keski-Suomen Koulutuksen kaupallistamisen malli (KS-KK-malli)
-
Virtuaalisen kaupan interaktiivinen ekosysteemi (VIRTUAALITORI)
-
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
-
Kokemuksia etä- ja hybridiopetuksesta opettajankoulutuksen kontekstissa Covid-19 kriisin aikana.
-
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
-
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Digitaalisuus on merkittävä osa koulutusta ja kasvatusta. Mielenkiintoista kyllä Valtion tarkastusviraston mukaan näyttää siltä, että koulutuksen digitalisaation kokonaisuutta ei johdeta systemaattisesti ja keskitetysti. Yksi tärkeä kysymys nostetaan kuntaliiton Mari Sjöströmin suulla: ”Mitä tapahtuu, jos jatkamme digitalisaation edistämistä monipolkuisesti ja pistemäisesti?”
Tästä aiheesta keskustellaan Suomen johtavien koulutuksen ja kasvatuksen digihankkeiden edustajien kanssa:
Digivisio 2030 – Tuula Heide, korkeakoulusektori
Digione – Kirsi Lehto, Yleiskoulu
eVAKA - Harri Luttinen, Varhaiskasvatus
Mukana myös professori Raija Hämäläinen, Jyväskylän yliopisto, kehittämispäällikkö Tero Huttunen, opetus- ja kulttuuriministeriö.
Heitä haastaa mm. Jaakko Salo, OAJ ja Jarmo Viteli, Tampereen yliopisto.