ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Teknostressi ja opettajien online-työskentelySyvänen Antti, Viteli Jarmo, Vänni Kimmo”Hyppy syvään päähän” – ammattikorkeakouluopettajien kokemuksia etäopetuksesta koronakeväänä 2020Ikonen Hannu, Kullaslahti Jaana, Laitinen-Väänänen Sirpa, Tyrväinen PaulaMetropolian digiklinikka 2020-2021Luukka Katri, Turunen HannuVerkkovilppiä torjumassaSuominen SanniKielitietoisuus etäkursseillaImmonen Ari, Karpin MiikaDIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja vartenJärvinen Jari, Varonen MariIloa ja osallisuutta varhaiskasvatukseen etäyhteyksien avullaHokkanen Marja, Huusela Katariina, Manner Hanna, Nerg-Öhman SatuPedagogisesti pikkuisen parempi MoodleHakanen Merja, Jukola HannaDeveloping Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and RoboticsClements Kati, Fenyvesi Kristof, Muilu Mikko, Mäkelä TiinaVuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissaAhtinen Aino, Hemminki Johanna, Ortuno Inmaculada Haba , Susanna K, Valkamo Marja-LiisaDigitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuusRivinoja Telma, Yli-Kaitala KirsiTraining 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikanaArola Juha-Matti, Luomanmäki ToniLaaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessäTurunen Sasu, Utriainen ElisaKiVAKO – Digitaalinen muutos korkeakoulujen kieltenopetuksessaKanerva Aria, Linna MariOsallisuudesta onnellista oloa -Mistä on opiskelijoiden osallisuus verkossa tehty?Salmela Mari, Tuononen MiraYhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksiaMyllymäki Minna, Palojärvi EssiMiten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssillaKoivumaa Margit, Voutilainen Eeva -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodillaKamula Anna, Parikka Sanna-KatjaMetrokartta käteen ja suunta kohti digipedatukeaKaukoniemi Kusti, Kekkonen TaruRobotiikkapakohuone - kokeilu robotiikka-aiheisten opetussisältöjen haltuunottamisesta yläkouluissaPallaskallio Kaisu, Toikkanen TarmoPandemia ja poikkeusolot - koulunkäynnin sujuminen tutoropettajien silminHonkonen Kaisa, Tanhua-Piiroinen Erika, Viteli Jarmo, Vuorio JaakkoUlos, muutos, online!Ihantola Maija, Peltonen JariDigitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminenKuhta Jenni, Tapio EmiliaVerkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?Hietala Mari, Mörsky VirveKansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessaKuusisto Tiina, Vierimaa Ville -
Tulossa pian
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote TeachingHaser Çiğdem, Lehtonen Lauri, Veermans MarjaanaFysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässäHaapakoski Minna, Korniloff Katariina, Malinen Anita, Parviainen Tiina, Silvennoinen Minna, Vesisenaho MikkoOmaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniTervetuloa ryhmäytymään - digisti!Impiö Niina, Mäenpää Kati, Vaskuri PaulaSIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSARissanen Antti, Saastamoinen KalleLukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseenHaakana Suvi, Hirvensalo Virpi, Saarinen AinoPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaEtäopetuksen opit jatkokäyttöönVesalainen JanetteMAOL^2 - oppimisympäristöHiltula Teemu, Välimäki JasminYhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksestaKaipainen Terhi, Korvenpää Ulla