ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case KeniaHammais Eero, Passi-Rauste AnuDataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuuttaKangas Marjaana, Ketamo Harri, Passi-Rauste Anu, Qvist Pekka, Ruokamo Heli, Vuojärvi HannaTekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeilujaKorhonen Niilo, Manninen Milja, tutkimuspäällikkö, Kestävä hyvinvointiTekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukenaKylväjä Mikko, Laine Joakim, Niemi Hannele -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehysAnalytiikkajaoston edustaja/edustajat Analytiikkajaoston edustaja/edustajat, Kytölä Tomi, Litmanen TopiMydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksiKetamo Harri, Lehtinen Riikka, Mononen Asko, Passi-Rauste Anu, Poikola Antti -
Tulossa pian
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniOppimisanalytiikkaa STEM-aineissaKinnari-Korpela Hanna, Kinnari-Korpela Hanna, Rinneheimo Kirsi-Maria, Rinneheimo Kirsi-Maria, Suhonen Sami, Tuominen Eeva-LeenaOppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silminKaila Erkki, Lempinen Katja, Nevaranta MatiasViLLE-asiantuntijakoulutusEnges-Pyykönen Petra, Rautaoja TomiDigitaaliset oppitunnit opetuksen avuksiEnges Petra, Rautaoja TomiPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaData oppijan tukena - mitä ja miten?Haapaniemi Jarno, Honkonen KaisaAvoin data tukemaan koulutustaKukkamäki Joni, Saarinen Juuso, Tarkkala MinnaUDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksestaKoskinen Minna, Laamanen Merja, Saarela Merja