ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case KeniaHammais Eero, Passi-Rauste AnuDataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuuttaKangas Marjaana, Ketamo Harri, Passi-Rauste Anu, Qvist Pekka, Ruokamo Heli, Vuojärvi HannaTekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeilujaKorhonen Niilo, Manninen Milja, tutkimuspäällikkö, Kestävä hyvinvointiTekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukenaKylväjä Mikko, Laine Joakim, Niemi Hannele -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehysAnalytiikkajaoston edustaja/edustajat Analytiikkajaoston edustaja/edustajat, Kytölä Tomi, Litmanen TopiMydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksiKetamo Harri, Lehtinen Riikka, Mononen Asko, Passi-Rauste Anu, Poikola Antti -
Tulossa pian
Data oppijan tukena - mitä ja miten?Haapaniemi Jarno, Honkonen KaisaPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaOmaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniAvoin data tukemaan koulutustaKukkamäki Joni, Saarinen Juuso, Tarkkala MinnaOppimisanalytiikkaa STEM-aineissaKinnari-Korpela Hanna, Kinnari-Korpela Hanna, Rinneheimo Kirsi-Maria, Rinneheimo Kirsi-Maria, Suhonen Sami, Tuominen Eeva-LeenaOppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silminKaila Erkki, Lempinen Katja, Nevaranta MatiasViLLE-asiantuntijakoulutusEnges-Pyykönen Petra, Rautaoja TomiDigitaaliset oppitunnit opetuksen avuksiEnges Petra, Rautaoja Tomi