ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
”Hyppy syvään päähän” – ammattikorkeakouluopettajien kokemuksia etäopetuksesta koronakeväänä 2020Ikonen Hannu, Kullaslahti Jaana, Laitinen-Väänänen Sirpa, Tyrväinen PaulaIrti oppimisen esteistä - oppimistilan suunnittelua, sensorointia ja uutta teknologiaaForsström Sampo, Horila Mikko, Tammi TuomoTeknostressi ja opettajien online-työskentelySyvänen Antti, Viteli Jarmo, Vänni KimmoApuvälineistä tukea oppimisvaikeuksiin työelämässäMarttinen Riikka, Ylitalo MerviVerkkovilppiä torjumassaSuominen SanniMetropolian digiklinikka 2020-2021Luukka Katri, Turunen HannuKielitietoisuus etäkursseillaImmonen Ari, Karpin MiikaDIY-studio podcasteja, videoita ja webinaareja vartenJärvinen Jari, Varonen MariIloa ja osallisuutta varhaiskasvatukseen etäyhteyksien avullaHokkanen Marja, Huusela Katariina, Manner Hanna, Nerg-Öhman SatuPedagogisesti pikkuisen parempi MoodleHakanen Merja, Jukola HannaDigitaalisen henkilöstökoulutuksen vaikuttavuusRivinoja Telma, Yli-Kaitala KirsiOpinnäytetyöseminaari digitalisoituu: ajasta ja paikasta riippumaton opinnäytetöiden esittelyAlexander Scott, Kylmäkoski MerjaTraining 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikanaArola Juha-Matti, Luomanmäki ToniKiVAKO – Digitaalinen muutos korkeakoulujen kieltenopetuksessaKanerva Aria, Linna MariOsallisuudesta onnellista oloa -Mistä on opiskelijoiden osallisuus verkossa tehty?Salmela Mari, Tuononen MiraYhteisöllisyyttä yli verkon - oppilastoimikunnan pilotointikokemuksiaMyllymäki Minna, Palojärvi EssiMiten videoklippien teko ryhmätyönä onnistuu massakurssillaKoivumaa Margit, Voutilainen Eeva -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Metrokartta käteen ja suunta kohti digipedatukeaKaukoniemi Kusti, Kekkonen TaruLaadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodillaKamula Anna, Parikka Sanna-KatjaDigitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminenKuhta Jenni, Tapio EmiliaPandemia ja poikkeusolot - koulunkäynnin sujuminen tutoropettajien silminHonkonen Kaisa, Tanhua-Piiroinen Erika, Viteli Jarmo, Vuorio JaakkoUlos, muutos, online!Ihantola Maija, Peltonen JariVerkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?Hietala Mari, Mörsky VirveKansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessaKuusisto Tiina, Vierimaa Ville -
Tulossa pian
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessaKunnari Jenni, Muukkonen Hanni, Silvola AnniYhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksestaKaipainen Terhi, Korvenpää UllaSIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSARissanen Antti, Saastamoinen KalleFysiologinen mittaustieto simulaatio-oppimisen ilmiöitä selittämässäHaapakoski Minna, Korniloff Katariina, Malinen Anita, Parviainen Tiina, Silvennoinen Minna, Vesisenaho MikkoTervetuloa ryhmäytymään - digisti!Impiö Niina, Mäenpää Kati, Vaskuri PaulaExperiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote TeachingHaser Çiğdem, Lehtonen Lauri, Veermans MarjaanaLukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseenHaakana Suvi, Hirvensalo Virpi, Saarinen AinoPerinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössäMattila Miikka, Palola ElinaEtäopetuksen opit jatkokäyttöönVesalainen JanetteMAOL^2 - oppimisympäristöHiltula Teemu, Välimäki Jasmin“I have a dream!” - OPPIMISYMPÄRISTÖJEN KEHITTÄMINEN JA OPPIMISEN VYÖHYKKEET -WORKSHOPForsström Sampo, Horila Mikko