ITK2022-ohjelmakartta
Suunnittele oma ITK-polkusi asettamalla esityksiä suosikeiksi.
Oma ITK-polkuni
-
torstaina 02joulukuuta 2021
Netti kirjoitelman lähteenä: Oppilaat tarvitsevat tukea ideoiden yhdistelyyn eri teksteistäKiili Carita, Kullberg Nina, Leppänen PaavoDigiajan peruskoulu ennen, nyt ja jälkeen korona-ajanKaarakainen Suvi-Sadetta, Tanhua-Piiroinen Erika, Viteli JarmoOhjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselleFagerlund Janne, Lehtoranta Jukka, Peltonen Marika, Vesisenaho Mikko, Zhidkikh DenisDigiosaaminen - strategiasta käytäntöönAhvenjärvi Henna-Riikka, Oksanen TuuliKoululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiinNukarinen Anna-Mari, Syvänen Antti, Teemu KariniemiJohdossako vika?Bruun JarnoeTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessaAminoff Riikka, Kangas Vuokko, Kärkkäinen Raija, Lappi Olga, Ruski Anna-Kaisa, Sääskilahti Mari -
perjantaina 03joulukuuta 2021
Tikapuumallilla lasten ja nuorten kriittinen geomedialukutaito vahvemmaksiHirvensalo Virpi, Muukkonen Petteri, Nylén TuaICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hankeJari Harvio, Markku Pelkonen, Tuulikki AlamettäläDigitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminenKuhta Jenni, Tapio EmiliaKokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoinaLehtovaara Katri, Toikkanen Tarmo, Toikkanen Tarmo, Vakiala VirveOsaavatko oppilaat arvioida nettitekstejä kriittisesti? - Vinkkejä taitojen arviointiinAnttonen Riikka, Hämäläinen Elina, Jyrkiäinen Anne, Kiili Carita, Marttunen Miika -
Tulossa pian
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseenEiniö Keijo, Korsimo JanneLukion mapathon-mallilla humanitaarista apua ja merkityksellisyyttä oppimiseenHaakana Suvi, Hirvensalo Virpi, Saarinen Aino