Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-ohjelmakartta
ITK-posterit
ITK-workshopit
ITK-lounas
ITK-näyttely
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-lounas
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
0
Etusivu
Ajankohtaista
Blogi
Tapahtumakalenteri
ITK2025
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
ITK-ohjelmakartta
ITK-posterit
ITK-workshopit
ITK-lounas
ITK-näyttely
ITK-julkaisu
Posteriosallistujan ohjeet
Doctoral Consortium
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
Info
Call for Papers
ITK-julkaisu
ITK-lounas
ITK-sovellus
Ilmoittautuminen
Majoituskiintiöt
Posteriosallistujan ohjeet
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
ITK-näyttely
ITK2024
ITK2023
ITK2022
Kirjaudu sisään
Takaisin tapahtumiin
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
Esitykset
Suotimet
3D-tulostus
×
ennakointi
×
Immersiivinen oppiminen
×
matematiikka
×
opetussuunnitelma
×
osaaminen
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Oppikoodilla ohjelmoinnin alkeita - lausekielikoodia suomeksi
Koodaus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
ennakointi
Hyvät käytänteet
johtaminen
Ohjelmoinnillisen ajattelun oppimispolku tutkimusperustaisena taustana monialaiselle opetukselle
Hyvät käytänteet
Koodaus
medialukutaito
opetussuunnitelma
DigiOne - Oppimisen uusi ekosysteemi
Arviointi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
Immersiiviset 3D-oppimisympäristöt – kohti kaukaista unelmaa?
Immersiivinen oppiminen
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
luovuus
Oppimisympäristöt
STEAM oppimisen työkaluna, innostajana ja luomisen mahdollistajana
Arviointi
laaja-alaiset osaamiset
luovuus
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Developing Key Competencies and Subject-Based Learning by Computational Thinking and Robotics
Hyvät käytänteet
Koodaus
kuvataiteet
käden taidot
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
ennakointi
Hyvät käytänteet
medialukutaito
Laaja-alaiset oppimiskokonaisuudet tulevaisuuden taitojen kehittämisessä
opetussuunnitelma
Robotiikka
Tulevaisuuden taidot
tutkiva oppiminen
eTwinning – tulevaisuuden taitoja kansainvälisessä vuorovaikutuksessa
kieltenopetus
kuvataiteet
lukutaito
luovuus
matematiikka
medialukutaito
musiikki
opetussuunnitelma
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
Haaveesta kohti yhteisöllistä digipegagogiikan oppimista koulussa - OpenDigi Keski-Suomi
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
Yhteistyö
yhteisöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Creating an automated learning environment for medication calculation: results from pilot experiments
Arviointi
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
ennakointi
johtaminen
opetuksen laatu
tutorointi
Yhteistyö
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Lumabitti
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Kokeillen ja osallistaen kehittyvä toimintakulttuuri: rehtorit ja johtoryhmät muotoilijoina
johtaminen
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
palvelumuotoilu
Yhteistyö
3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa (suklaan 3D-printtaus)
3D-tulostus
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opetussuunnitelma
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
STEAM-opinpolku perusopetuksessa
luovuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
KAMERAKYNÄN PEDAGOGIIKKA YHDISTÄÄ LIIKKUVAN KUVAN TUOTTAMISEN OPETUKSEEN
medialukutaito
opetussuunnitelma
tutkiva oppiminen
Yhteistyö
Tulossa pian
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Tietotekniikka oppiaineeksi
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
ennakointi
tiedolla johtaminen
tiedontuotannon kehittäminen
toiminnanohjaus
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
ennakointi
opintojen ohjaus
Tytöt ja teknologia
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Liekeissä! Johtajuusvalmennus opetusalan johdolle ja johtoryhmille
johtaminen
luovuus
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
oppiva ja innovoiva yhteisö
osallistava
MAOL^2 - oppimisympäristö
Etäopetus
matematiikka
opetuksen laatu
Oppimisympäristöt
sähköiset kokeet
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
Hyvät käytänteet
opetussuunnitelma
pelillistäminen
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
SIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSA
Etäopetus
matematiikka
simulointi
Yksilöllinen oppiminen