Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2021
-
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus
-
Innovative Learning Environments (ILE) research
-
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
-
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
-
Osallisuutta ja joustavia opintopolkuja yhteisiin tutkinnon osiin
-
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
-
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
-
Avoin data tukemaan koulutusta
-
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Aulangon Kavaljeerirakennus on Win 11 -talo
Tervetuloa tutustumaan opetuksen ja oppimisen moderneihin teknologiaratkaisuihin Windows 11 -taloon. Acer, Dell, HP ja Lenovo esittelevät yhdessä Microsoftin kanssa uusimman sukupolven laitteitaan ja ratkaisuja, joiden avulla opetus ja oppiminen sujuvat mutkattomasti. Päivän aikana Microsoftin kumppanit esittelevät uusimpia ratkaisujaan opetuksessa. Kiinnostaako sinua, miten teknologia tukee kouluissa kokonaisvaltaista hyvinvointia tai miten analytiikan avulla saavutetaan parempia oppimistuloksia? Katso aikataulu, ja tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan asiantuntijoiden kanssa alan polttavista puheenaiheista!
Klo 10:00-10:30 Nykyaikaista opetusmenetelmiä virtuaalisilla oppimisympäristöillä! – Softability Oy
Softabilityn Mikko Luukkonen esittelee viimeisimpiä menestystarinoitaan joihin kuuluu muun muassa Perho Liiketalousopiston virtuaalinen oppimisympäristö Hololens 2 -sovelluksella sekä D365 Guides konsultaatioprojektit, laitteena Hololens 2 -älylasit.
Klo 10:30-11:00 Koulu turvallisen e-urheiluharrastuksen tukijana - ACER
Pelaaminen on olennainen osa nuorten elämää, miten peruskoulu voisi olla mukana tukemassa turvallista peliharrastusta.
Timo Järvenpää, Matematiikan ja fysiikan opettaja, Hämeenkylänkoulu,
Miika Pulkkinen. Toiminnanjohtaja, Suomen elektronisen urheilun liitto
Klo 11:00-11:30 Jatkuva arviointi sekä opiskelijoiden hyvinvointi Teamsin avulla – Atea
Tervetuloa kuulemaan, kuinka hyödyntää Teamsia jatkuvaan arviointiin ja hyvinvoinnin mittaamiseen Reflectin ja Insightsin avulla . Esittelemme myös Teamsin uudet Tehtävä-työkalun ominaisuudet, jotka tuovat opiskeluun ja arviointiin lisää syvyyttä.
Klo 11:30-12:00 Miten säästetään aikaa, rahaa, luontoa ja hermoja opetuksessa teknologian avulla? - Lenovo
Ville-Pekka Norpo
Klo 12:00-12:30 Miten oppilaani voivat? Kokemuksia Vantaan Koivukylän koulusta – School Day Oy
Oppilaiden hyvinvoinnin kehittäminen hyvinvointitiedon avulla. Miten hyvinvointia voidaan kehittää luokassa? Miten hyvinvointi vaikuttaa oppimiseen ja ryhmän dynamiikkaan. Kokemuksia Vantaan pilottihankkeesta, mukana keskustelemassa opettaja Jenni Kyheröinen Vantaan Koivukylän koulusta ja School Dayn tuotepäällikkö Helena Mustelin.
Klo 13:00-13:30 Taitojen oppimiseen tulevaisuus: Immersiiviset simulaatiot – Thinglink Oy
Miten erilaisten taitojen oppiminen kehittyy, kun opiskeltavista asioista saadaan luotua personoituja oppimismoduuleja, linkitettyä ne oikean maailman tapahtumiin ja hyödyntää kehittynyttä oppimisanalytiikkaa? ThingLinkiltä Ulla ja Aleksi kertovat konkreettisten esimerkkien avulla, kuinka hyödyntää immersiivisiä ympäristöjä taitojen oppimisessa, millaisia tuloksia aiheen tiimoilta ollaan saatu ja mitkä kesällä julkaistut uudistukset vievät ThingLinkin käytön aivan uudelle tasolle.
Klo 13.30-14.00 HP:n oppimista ja pedagogiikkaa tukevat laitteet ja ratkaisut ajasta ja paikasta riippumatta - HP
Mika Arhi
Klo 14:00-14:30 Intune for education – Atea
Klo 15:00-17:00 Cocktailtilaisuus kutsuvieraille