Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 2019
-
Voiko turvallista pyöräilyä harjoitella digitaalisessa oppimisympäristössä?
-
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
-
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
-
Saavutettavaa digioppimista rakentamassa
-
LUDO - LUkiolaisen DigiOpas
-
Etäopiskelua ja luentojen tallennusta
-
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
-
Lyfta: Immersiivisiä oppimiskokemuksia ympäri maailmaa
-
Digitaitoja opettajille pelillisesti
Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hanke tarjoaa yrityksille loistavan mahdollisuuden kehittää uusia tuotteita yhdessä käyttäjien, eli oppilaiden, opiskelijoiden ja opettajien kanssa. Hankkeen kautta yrityksille avautuu mahdollisuus saada arvokasta käyttäjäkokemusta fasilitoidusti ja päästä yhteiskehittämään tuotteitaan ja palveluitaan Suomen suurimpien kaupunkien kouluissa, oppilaitoksissa ja ammattikorkeakouluissa. Haemme yritysten kanssa kokeilujen ja yhteiskehittämisen kautta uusia, toimivampia ratkaisuja mm. virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden (VR ja AR), oppimis- ja tila-analytiikan, tekoälyn, 3D-mallintamisen sekä muiden digitaalisten työkalujen sekä fyysisten oppimisympäristöjen hyödyntämiseen opetuksessa ja oppimisessa. Mukana ovat koulutusasteet varhaiskasvatuksesta aina korkeakoulutukseen asti. Lisäksi oppimisen siirtyessä koko ajan yhä enemmän luokkahuoneen ulkopuolelle, kehitämme oppimisympäristöjä esimerkiksi museoissa, kirjastoissa, viheralueilla sekä monitoimitaloissa eri kaupungeissa.