-
Oppilasagenttitoiminta Oulun kaupungissa
Marjo Määttä
-
Digitsemppausta varhaiskasvatuksen pedagogiikkaan!
Hemilä Heli
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Opiskelijoiden kokemuksia etäopiskelusta
Nevaranta Matias
-
Oppimismuotoilun työpaja
Laapio Isto
-
Tunnista ja tue omaa osaamistasi digitaalisesti – työkaluja ja vinkkejä
Haapanen Emilia
-
Uusi verkkokurssi varhaiskasvattajille – kokemukset suunnittelusta, pilotoinnista ja käyttöönotosta
Maasalo Ida
-
Kuinka valjastetaan digitalisaation tuomat mahdollisuudet, jotta jokainen oppilas onnistuu?
Ruusunen Emilia
-
Opintojaksojen uudet vaatteet – tilkuilla ja asusteilla tuunaten moderniksi tuotteeksi
Lempinen Katja Katja
-
Oppimiskulttuurin muutos yksilöllisestä yhteisölliseen oppimiseen
Virtanen Teemu
Utilization of learning analytics in the various educational levels for supporting self-regulated learning
The aim of this poster is to present key issues and findings of a research and development project, which aimed to better understand the possibilities to support students’ and pupils’ self-regulated learning through the Learning Analytics (LA), and consider the use of LA as part of either online, blended or classroom-based teaching and learning environments as well as pedagogy within different levels and contexts of education. Various case studies have been conducted during the presented research and development project, and focused reviews of earlier research have been written. In the poster presentation we will highlight the significant findings of the project.