ITK2024
-
Näkökulmia ohjelmoinnin opetukseen ammatillisella toisella asteella
Avellan Tero
-
HYVÄ HOMMA! Työelämätaitoja toisen asteen opiskelijoille
Olkkonen Minna
-
Virtuaalitodellisuus opetuksessa, yhteistyö ja vuorovaikutus
Mattila Maria
-
Putkentaivutuksen VR-sovellus
Mika Aaltonen
-
Digital Literacy and Digital Presence in Finnish Classrooms
Vallery Michael
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
Vopeka ja Jopeka varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digiosaamisen arviointityökalut
Teppo Terhi
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Haastavia asiakaspalvelutilanteita virtuaaliympäristössä
Koponen Laura
Uudet lukutaidot näkyväksi
Education technology
Learning environments
Personalized learning
Location: Esityssali 14
-
Application type:
Forum
Chairperson: Pasi Silander
Time: 4/19/24, 12:45 PM - 1:15 PM
(30 minutes)
Target groups:
- Basic education/general upper secondary education: Experts, planners, supervisors, coordinators
- Class teachers
Haveri Jukka
, mediapedagogi
Tampereen kaupunki
Uudet lukutaidot näkyväksi - esityksessä kerrotaan esimerkkien välityksellä miten Tampereelle mediataitoja, ohjelmointiosaamista ja digitaalista osaamista kehitetään säännöllisellä pajatoiminnalla, jota kohdentuu kaikille 3, 5 ja 8. luokille. Pajatoimintaa koordinoi perusopetuksen mediapedagogi yhdessä tutoropettajien kanssa. Toimintaa varten luotiin vuorovaikutteinen materiaalipankki, jonka sisältö kehittyy ja päivittyy pajojen myötä. Esimerkkien ja vinkkien jakamista varten jaettiin kaikille kouluille oma mediakanava. Esityksessä esitellään ratkaisut. Mediapedagogin lisäksi esityksessä on mukana tutoropettajia.