-
STEAM-prosessi tutuksi ja monialaisten oppimiskokonaisuuksien suunnittelu
Vorne Paula
-
Google for Education - valjasta käyttöön tietoturvan huippuominaisuudet
Holmgren Piia
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
Koulun digitaalinen ensiapukaappi
Ilola Marianne
-
Ammatillisten oppilaitosten digikyvykkyys
Peltonen Marika
-
Lukemisen huikea ihanuus – monilukutaitoja digin avulla
Mattila Miikka
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Digiosaava.fi tukee ammatillisen koulutuksen digitalisaation osaamista ja johtamista
Mäentausta Miia
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
Digitaalisen ohjauksen ja digitaitojen harjoittelun mallien edellytyksiä työpajatoiminnassa
Kolehmainen Marjo
ViLLEstä löytyy yli 100 erilaista tehtävätyyppiä, tuki erilaisille opetusmuodoille kaikilla koulutusasteilla ja erittäin monipuoliset oppimisanalytiikan työkalut, joiden avulla opettaja voi esimerkiksi tunnistaa reaaliajassa oppilaiden oppimiseen liittyviä vaikeuksia. Valmiiden tehtävien lisäksi opettajat voivat helposti tehdä itse uutta oppimateriaalia.
Tässä työpajassa tutustutaan ViLLEn erilaisiin tehtävätyyppeihin ja opettajan itse luomaan sisältöön. Työpajan aluksi käydään läpi hyväksi havaittuja vinkkejä sekä yleisiä ohjeita, minkä jälkeen kukin osallistuja pääsee toteuttamaan omia tehtäviä joko itsenäisesti tai yhdessä kollegan kanssa. Lähtökohdaksi voi ottaa joko olemassa olevan materiaalin muokkaamiseen omaan käyttöön tai kokonaan uusien sisältöjen laatimisen. Kouluttajalta saa vinkkejä myös omien projektien toteuttamiseen.