-
Generation AI - tekoälysukupolven teknologiakasvatusta kehittämässä
Laru Jari
-
Signaali - oppimisen ihanuutta lukiokoulutukseen
Lahti Aleksi
-
Opettajan digitaalinen osaaminen on hyvinvointia sekä sosiaalisia ja korkean ajattelun taitoja
Räty-Záborszky Sinikka
-
Skididialogi: Kuuntele, älä luo ratkaisuja etukäteen!
Hanna-Maria Partanen
-
Verkkotutkinnot – mahdollisuuksia joustavaan oppimiseen ja yhteistyöhön
Kullaslahti Jaana
-
Suunnittele ICT:n ilmasto- ja ympäristövaikutusten oppitunti
Vuohelainen Hanna
-
DigiLukiseula – luku- ja kirjoitustaidon digitaalinen arviointivälineistö luokille 1 - 9
Riikka Heikkilä
-
Kuinka muotoilet skenaariopohjaisia oppimiskokemuksia?
Mira Perämäki
-
Oppimisanalytiikka ammatillisessa koulutuksessa
Janne Turtiainen
-
Haluamme lukea opiskelijapalautteista, että oppiminen on huikean ihanaa!
Kuosa Kirsi
Mitä opettajien, lasten ja nuorten tulisi tietää tekoälystä? Mitä ja miten tekoäly voi toimia oppimisen välineenä ja miten sitä voidaan hyödyntää uutta luovassa toiminnassa? Tekoälyä varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen-esityksen aikana kuulet käytännön esimerkkien kautta uusimmat kuulumiset Innokas-verkostossa käynnissä olevista hankkeista, joissa tekoälyä tarkastellaan ja tutkitaan sekä ilmiönä, oppimisen kohteena, että oppimisen välineenä. Esitys rakentuu päiväkotiryhmissä ja perusopetuksen eri luokkatasoilla toteutettujen opetuskokeilujen, niihin linkittyvän tutkimuksen ja kokeiluista saatujen kokemusten kuvauksesta sekä tulosten pohjalta suunnitteilla olevan oppimispolkuluonnoksen esittelystä.
Yleisöä osallistava esitys toteutetaan hankkeen vetäjien, opettajien ja tutkijan vuoropuheluna.