-
Oppilas- ja opettajaportaalit osana sujuvampaa arkea
Mehtälä Karri
-
Digitaalinen lukutaito kodin ja koulun voimavarana
Lehtonen Daranee
-
Digitalisaation suuntaviivat - TVT-strategia Päijät-Hämeessä
Hanna-Maria Partanen
-
A learning environment for Internet reading in primary education
Erdmann Norbert
-
eNorssi/FCLab/Maker-käsityöpolku Vaasan mallin mukaan
Hiltunen Kasper
-
Pakopelikäsikirja - Ongelmia vai ratkaisuja?
Nenonen Sanna
-
Hybridit työskentelytavat
Honkonen Kaisa
-
Lukemisen uudet vaatteet – digitaalisuus lukutaitotyön kumppanina
Palola Elina
-
Omien tehtävien laatiminen ViLLE-ympäristössä
Enges Petra
-
Learning environment supporting new ways of learning, insights from user surveys
Peltonen Hannele
Oppimismuotoilun työpaja
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
(1 hour 30 minutes)
Laapio Isto
Opit oppimismuotoilua käytännön esimerkkien avulla ja yhdessä sparraillen
Mitä on oppimismuotoilu?
Miksi oppimismuotoilu?
Verkkokurssin muotoiluprosessi hyödyntäen ADDIE-mallia
koulutustarveanalyysi (A)
verkkokoulutuksen alkumäärittely (D)
verkkokoulutuksen pedagoginen käsikirjoitus (D)
verkkokoulutuksen tuotanto (I)
verkkokoulutuksen arviointi (E)
Saat ideoita ja työkalupakkiisi välineitä, joiden avulla vaikuttavan verkkokoulutuksen luominen onnistuu varmasti.